English

مدیر کل امداد فارس اعلام کرد؛

اجرای طرح اطعام مهدوی-افطاری ساده در فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: طرح اطعام مهدوی-افطاری ساده با هدف کمک به خانواده‌های ایتام و نیازمندان در استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

اجرای طرح اطعام مهدوی-افطاری ساده در فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مدیر کل امداد استان با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و ضرورت توجه و دستگیری از ایتام و نیازمندان در این ماه مبارک، گفت: طرح ملی اطعام مهدوی چند سالی است در کشور با هدف تهیه و توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم بین جامعه هدف  برگزار می شود.

موصلی خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه رمضان ۵۲ آشپزخانه در استان جهت طبخ غذای گرم راه اندازی شدند که در همین چند روز ابتدایی ماه مبارک رمضان ۱۹۸۰۰ پرس غذای گرم را با ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال طبخ و توسط مراکز نیکوکاری بین نیازمندان توزیع شده است.

او ادامه داد: در مدت مذکور تعداد ۶۲۰۰ بسته غذایی به ارزش ۳۶ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال با کمک خیرین استان تهیه شد که به دست نیازمندان رسیده است.

مدیر کل امداد فارس افزود: طرح افطاری ساده نیز در قالب تهیه اقلام غذایی جهت افطار خانواده های نیازمند در استان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود که در این طرح نیز از ابتدای ماه رمضان تاکنون، تعداد ۱۷ هزار و ۴۲۰ مورد به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

موصلی در پایان یادآور شد: در سال گذشته مردم نیکوکار استان مجموعاً میزان ۴۷۵ میلیارد و ۱۴۶ میلیون  ریال کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در طی ماه مبارک رمضان سال  ۱۴۰۱ و در قالب طرح اطعام مهدوی به ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و کمک مستقیم خیرین سطح استان جهت بهره مندی نیازمندان اهدا کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه