English

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خبر داد؛

اجرای طرح «ضیافت» در بازارهای کوثر اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از اجرای طرح «ضیافت» تا دوازدهم فروردین در بازارهای کوثر اصفهان خبرداد.

اجرای طرح «ضیافت» در بازارهای کوثر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیرحسین ماه‌آورپور در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: طرحی با عنوان «ضیافت» ویژه ماه مبارک رمضان تا دوازدهم فروردین در بازارهای کوثر اصفهان برای توزیع اقلام تنظیم بازار از جمله برنج، مرغ منجمد، خرما، لبنیات و ماکارونی با تخفیف ۲۰ تا ۳۵ درصدی در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با مجموعه‌ای از بازارهای کوثر در خدمت مسافران و شهروندان است.

این مقام مسئول افزود: فعالیت بازارهای کوثر برای نوروز از حدود دو هفته قبل از سال نو آغاز شد و با توجه به حضور شهروندان برای خرید مایحتاج شب عید، تمهیدات لازم درباره اقلام اساسی همچون گوشت، برنج و مرغ اندیشیده شد تا حجم مناسبی از این کالاها در بازارها ذخیره شود و در این ایام در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بازارهای کوثر تا روز سیزدهم فروردین از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی است.

ماه آورپور گفت: طرحی با عنوان «ضیافت» ویژه ماه مبارک رمضان تا دوازدهم فروردین در بازارهای کوثر اصفهان برای توزیع اقلام تنظیم بازار از جمله برنج، مرغ منجمد، خرما، لبنیات و ماکارونی با تخفیف ۲۰ تا ۳۵ درصدی در حال اجرا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه