English

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری اصفهان خبر داد:

توزیع ۳۸۰ تن پرتغال و ۳۵۰ تن سیب در بازارهای روز کوثر اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از توزیع 380 تن پرتغال و 350 تن سیب در بازارهای روز کوثر تا 5 فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.

توزیع 380 تن پرتغال و 350 تن سیب در بازارهای روز کوثر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیرحسین ماه‌آورپور گفت: بازارهای روز کوثر به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید اقلام متنوع روزانه در شهر اصفهان به شمار می‌رود که از سوی شهرداری اصفهان با هدف تسهیل روند خرید مایحتاج روزانه شهروندان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تامین اقلام مورد نیاز شهروندان اصفهانی در ایام نوروز یکی از رسالت های اصلی این بازارها به شمار می‌رود، تاکید کرد: توزیع اقلام متنوعی مانند میوه، گوشت، برنج و سایر کالاها در این بازارها منجر به تعدیل قیمت و دسترسی آسان شهروندان به این کالاها می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به توزیع 380 تن پرتغال و 350 تن سیب در بازارهای کوثر تا 5 فروردین ماه سال جاری بیان کرد: از 23 اسفند تا 5 فروردین ماه توزیع این دو نوع میوه پرمصرف موجب تنظیم بازار و تعدیل قیمت گذاری ها شده و این دو میوه را در دسترس شهروندان محترم قرار داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه