English

نصب بیش از۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی با حال و هوای ماه مبارک رمضان در کلانشهراصفهان

شهرداری اصفهان با نصب بیش از ۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی با دو شعار محوری «آمد بهار جان‌ها» و «مثل ماه می‌شیم» در نقاط مختلف شهر، به استقبال ماه مبارک رمضان رفته است.

نصب بیش از۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی با حال و هوای ماه مبارک رمضان در کلانشهراصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، با پایان یافتن ایام نوروز و آغاز ماه مبارک رمضان ، حال و هوای شهر اصفهان نیز با نصب تعداد قابل توجهی تابلوی شهری تغییر کرده است. کافی است چرخی در شهر بزنید تا بنرهای بزرگی مزین به آیات مبارک قرآن کریم را با شعارهای محوری «آمد بهار جان ها» و «مثل ماه می‌شیم» مشاهده کنید.

برای اطلاع از چندوچون این اتفاق، لازم است بدانید که اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان نسبت به نصب بیش از ۲۴۰ بنر بر روی سازه‌های تک‌پایه و لمپوست‌های شهری در نقاط مختلف اصفهان اقدام کرده که شعار «آمد بهار جان‌ها» با اشاره به همزمانی و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان در آنها به کار رفته است.

در این مجموعه تبلیغات ، هر طرح متناسب با یکی از مناسبت های شاخص ماه مبارک رمضان همچون حلول ماه، ولادت امام حسن مجتبی(ع)، لیالی قدر، شهادت امیرمومنان(ع)، عید سعید فطر و... آماده شده است و متناسب با آن مناسبت، یکی از آیات قرآن کریم انتخاب و درج شده است.

مثلا در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) آیه 33 سوره مبارک مریم که می‌فرماید: «وَالسَّلَامُ عَلَیَّ یَوْمَ وُلِدْتُ وَیَوْمَ أَمُوتُ وَیَوْمَ أُبْعَثُ حَیًّا» در طراحی به کار گرفته شده و برای سایر مناسبت ها نیز به همین طریق، به آیات دیگری از قرآن کریم اشاره شده است.

اما بخش دیگری از این تبلیغات، به زبان محاوره و با شعار «مثل ماه می‌شیم»، بامحوریت ترویج مکارم اخلاقی طراحی شده‌ و به همین مناسبت از آن دسته از آیات قرآن کریم که ناظر به مکارم اخلاق هستند، بهره گرفته شده است.

در این بنرها که بر روی ۶۰ سازه استرابورد، نصب شده است، جمله کلیدی «مثل ماه می شیم» در ابتدا آمده و در ادامه، با استعانت به یکی از آیات مقدس قرآن کریم، به یکی از آموزه های اخلاقی اشاره شده است.

در این تبلیغات آمده است: «مثل ماه می‌شیم اگه امانتدار مردم باشیم»، «مثل ماه می‌شیم اگه خوبی‌ها رو رواج بدیم»، «مثل ماه می‌شیم اگه دلمون واسه نماز جوش بزنه»، و...

گفتنی است، شهرداری اصفهان علاوه بر فضاسازی شهر، مجموعه‌ای از برنامه‌های دینی و مذهبی را برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده که در ایام پیش رو، در مناطق مختلف شهر، برگزار خواهد شد.

ماه مبارک رمضان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه