English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس در گفتگو با موج اعلام کرد:

مردم فارس در کمک به ایتام و نیازمندان، حماسه آفریدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در گفتگو با خبرگزاری موج گفت: در این چند روز ماه مبارک رمضان، بیش از هشت هزار نفر از بومیان فارس حامی ایتام شدند که نسبت به سال های پیش بسیار بالاست و باید اعلام کرد که مردم فارس در کمک به ایتام و نیازمندان، حماسه آفریدند.

مردم فارس در کمک به ایتام و نیازمندان، حماسه آفریدند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، محمد بذرافشان ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با موج، به حماسه‌آفرینی مردم فارس در کمک به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این چند روز از ماه مبارک، بیش از هشت هزار نفر از بومیان استان فارس، حامیان ایتام و محسنین شدند که این آمار در نوع خود در سال های گذشته بی‌نظیر بوده است و باید اعلام کرد که مردم فارس در کمک به ایتام و نیازمندان همانند حضور پرشورشان در صحنه های مهم انقلاب نیز حماسه آفریدند.

وی حضور حماسی همه اقشار، گروه ها و افراد مختلف مردم با سنین متفاوت در راهپیمایی روز قدس را قابل توجه دانست و تصریح کرد: این حضور یعنی شکوفایی و جوان بودن انقلاب اسلامی که بعد از 40 سال همچنان مردم در کنار مسئولین و پشت رهبری ایستاده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس حضور مردم دوشادوش مسئولین در ایام الله را نشانه بلوغ انقلاب دانست و تأکید کرد: این دوشادوشی مردم با مسئولین، مسئولیت مسئولین نظام را در قبال مردم به خصوص نیازمندان برای رسیدگی به اوضاع آنان و گره گشایی از کارشان بیشتر می کند.

بذرافشان با بیان اینکه ما هم به عنوان خادمین محرومین و نیازمندان، این توفیق را داریم که در معیت همکارانمان دوشادوش مردم مسلمان سراسر جهان برای مطالبه آزادی قدس شریف حضور داشته باشیم بیان داشت: در این همراهی همگانی، حتی مددجویان کمیته امداد هم خودجوش و با عشق و شور خودشان در این قبیل تجمعات حضور می‌یابند؛ چراکه صاحبان اصلی این انقلاب، به فرموده امام راحل(ره)، همین مستضعفان هستند.

قدردان محبتهای مردم فهیم فارس نسبت به نیازمندان و محرومین هستیم

وی با اشاره به پایگاه های اکرام ایتام در مسیر راهپیمایی که محل تجمع مردم برای جذب حامیان و اکرام ایتام بوده تأکید کرد: برای این حضور حماسی مردم بصیر و فهیم فارس به خصوص در این ماه مبارک و با توجه به شیطنت‌های دشمنان علیه این نهاد مردمی و انقلابی، جای قدردانی و تشکر ویژه دارد، چرا که کمک‌های امسال به کمیته امداد از همیشه بیشتر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس تصریح کرد: مردم بصیر و فهیم فارس علیرغم همه شیطنت ها، با حمایت خود از این مجموعه در قالب حمایت از فرزندان یتیم و طرح محسنین، سفره‌های اطعام، توزیع سبد غذا، کمک به نیازمندان در حوزه مسکن و نذورات توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند.

بذرافشان با بیان این که کمک های بیش از هشت هزار نفری مردم فارس در طرح حامیان ایتام و محسنین در مقایسه با سال های قبل، بسیار چشمگیرتر و بیشتر بوده است اظهار داشت: با وجود همه شیطنتهای این ایام نسبت به کمیته امداد، مردم فهیم فارس چه در حوزه صدقات، چه ذکوات، چه نذورات و حتی اطعام ایتام، واقعاً حماسه آفریدند و آمار امسال نسبت به سال های گذشته بسیار بالا و قابل توجه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی