English

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۲ نقطه گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۲ نقطه گیلان خبر داد.

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۲ نقطه گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در دومین نشست ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مناسبت‌های انقلاب اسلامی در هفته پیش‌رو، گفت: ابتکار هوشمندانۀ معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر انتخاب آخرین جمعۀ ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس، قدرت پوشالی کشورهای سلطه‌گر را تحت شعاع خود قرار داد و نقشۀ شوم صهیونیسم جهانی مبنی بر «تسلط از نیل تا فرات» و تحقق «خاورمیانۀ بزرگ» را خنثی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری با اشاره به ضرورت زمینه‌سازی برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در این راهپیمایی، خیال خام انتقال پایتخت رژیم غاصب اسرائیل به بیت‌المقدس را باطل خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ۳۹ سال از نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به روز جهانی قدس گذشته است، تصریح کرد: آزادی قدس شریف و مبارزه برای نابودی قطعی رژیم نامشروع اسرائیل و محو کامل غدۀ سرطانی منطقه، الویت اول جهان اسلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه رسانه‌های غربی حضور مردم در مناسبت های انقلابی را با دقت رصد و تحلیل می‌کنند، اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه گیلان نیز با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار و بیزاری خود را از رژیم کودک‌کش اسرائیل و حامیان استکباری آن فریاد خواهند زد.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری  با بیان اینکه راه ایران اسلامی در سایۀ رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای همان راه امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: نابودی داعش و تضعیف قدرت آل سعود در منطقه، پروژه آمریکایی‌ ایجاد امنیت برای صهیونیست‌ها را با شکست مواجه کرده است.

وی با اشاره به سکوت مرگبار منادیان حقوق بشر در برابر جنایات رژیم سفاک اسرائیل علیۀ زنان و کودکان فلسطینی، گفت: اقداماتی همچون یهودی‌سازی سرزمین‌های اشغالی و تلاش برای نابودی هویت اسلامی مردم فلسطین از سوی مسلمانان جهان قابل تحمل نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه آمریکا با خروج یک‌جانبه خود از سند برجام ثابت کرد که دغدغه‌های مقام معظم رهبری کاملا هوشمندانه بود، تصریح کرد: شیطان بزرگ همچنان غیرقابل اعتماد و دشمن شماره یک ملت ایران و مسلمانان جهان است.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری با تاکید بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در محو داعش و عوامل آن در شام و عراق، افزود: این پیروزی بزرگ موجب افزایش توان روحی و روانی نیروهای مقاومت در مسیر پرصلابت دفاع از سرزمین مقدس فلسطین شده است.

وی با بیان اینکه ابراز همدردی و همراهی با مردم فلسطین مهمترین پیام راهپیمایی روز جهانی قدس است، اظهار کرد: مسلمانان جهان هرگز اجازه نخواهند داد حقوق ملت فلسطین فدای منافع نامشروع اسرائیل و قدرت‌های استکباری جهان شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فراگیری جهانی فرمان حضرت امام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: امروز اعلام خشم و انزجار علیه دژخیمان اسرائیلی از مرزهای ایران فراتر رفته است و مردم مسلمان و آزادیخواه در اقصا نقاط جهان فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

روز جهانی قدس روز غلبه مستضعفان بر مستکبران است

حجت الاسلام و المسلمین اشجری با استناد به فرموده حضرت امام(ره) «روز جهانی قدس روز غلبه مستضعفان بر مستکبران است»، تصریح کرد: مسلمانان جهان هرگز اجازه نخواهند داد که ملت ستم دیده فلسطین تنها بمانند و مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

وی تقارن احیای سوم با روز جهانی قدس را فرصتی مغتنم دانست و گفت: روحانیون، خطبا، ذاکرین و مادحین از این فرصت برای زمینه‌سازی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نهایت بهره را ببرند.

 مسیرهای چهارگانه روز جهانی قدس شهر رشت

مسیرهای چهارگانه روز جهانی قدس شهر رشت مشخص شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از برگزاری راهپیمایی در ۵۲ نقطه استان خبر داد و افزود: سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس شهر رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی (رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا) خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری در پایان مسیرهای چهارگانه روز جهانی قدس شهر رشت را به سوی مصلی امام خمینی(ره) میعادگاه نماز جمعه به شرح زیر اعلام کرد:

مسیر شمارۀ یک: میدان شهدای ذهاب (شهرداری)؛ خیابان امام خمینی(ره)؛ میدان فرهنگ؛ میدان مصلی

مسیر شمارۀ دو: ورزشگاه شهید عضدی؛ خیابان نامجو؛ خیابان پرستار؛ میدان فرهنگ؛ میدان مصلی

مسیر شمارۀ سه: سپاه پاسداران؛ میدان پاسداران؛ خیابان آزادگان؛ میدان فرهنگ؛ میدان مصلی

مسیر شمارۀ چهار: مسجد جامع کاسه‌فروشان؛ خیابان مطهری؛ چهارراه قدس؛ میدان فرهنگ؛ میدان مصلی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه