English

مسئول کمیته دائمی ستاد خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان خبرداد؛

اسکان روزانه ۸ هزار مسافر نوروزی در باغ فدک اصفهان

مسئول کمیته دائمی ستاد خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان بیان داشت: روزانه ۸ هزار مسافرنوروزی در باغ فدک اسکان یافتند.

اسکان روزانه ۸ هزار مسافر نوروزی در باغ فدک اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی‌اصغر شاطوری در برنامه رادیویی «صدای شهر» با بیان اینکه از بیست‌وهشتم اسفند سال گذشته تا پایان روز ششم فروردین به‌طور میانگین ۶۴ هزار مسافر در باغ فدک اسکان داده شدند، گفت: در این مدت روزانه به‌طور میانگین هشت هزار مسافر در مجموعه باغ فدک اسکان یافتند.

وی با اشاره باینکه مجموعه باغ فدک به عنوان تنها محل اسکان موقت چادر خواب مسافران در شهر اصفهان توسط ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان برنامه‌ریزی شده است، گفت:مسافران با نصب چادر برای اسکان موقت در محل‌های تعیین شده در مجموعه باغ فدک می‌توانند در این محل حضور پیدا کنند.

این مقام مسئول افزود: تأمین آب شرب به صورت گسترده در مجموعه بزرگ باغ فدک با احداث یک منبع آب ۲۰۰ مترمکعبی و لوله‌گذاری بالغ بر پنج کیلومتر و احداث ایستگاه‌های پمپاژ برای رفاه حال مسافران و گردشگران امسال انجام شده است.

مسئول کمیته دائمی ستاد خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه هر گونه آب موجود در باغ فدک به‌طور کامل بهداشتی و مورد تأیید کارشناسان علوم پزشکی است، ادامه داد: امسال برای نخستین‌بار چندین حمام برای رفاه حال مسافران در مجموعه باغ فدک احداث شده که همگی به آب شهری متصل است.

وی افزود: در قسمت مرکزی مجموعه باغ فدک، امسال برای نخستین‌بار بازارچه‌ای احداث شد که در روزهای اخیر به بهره‌برداری رسید؛ این بازارچه شامل یک هایپر مارکت، رستوران و توزیع غذای گرم برای مسافران، غرفه صنایع دستی، غرفه برای پخت نان تازه برای مسافران، غرفه جهت ارائه وسایل مورد نیاز مسافران و یک نمازخانه مجهز و کامل به متراژ ۲۰۰ مترمربع برای اقامه نماز جماعت است.

مسئول کمیته دائمی ستاد خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: اجرای برنامه‌های مختلف معنوی در ماه مبارک رمضان همچون مراسم جز خوانی در این مکان ویژه مسافران برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه