English

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خبر داد؛

ثبت ۱۷۰ تردد شناور مسافری و لندینگ‌کرافت‌ از بنادر غرب هرمزگان

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در چهارمین روز از عید نوروز یک حد نصاب جدید در جابجایی مسافر، خودرو و تردد شناورها در بنادر غرب استان هرمزگان رقم خورد و تردد شناورهای مسافری و لندینگ کرافت‌ها به بیش از ۱۷۰ جابه‌جایی رسید.

ثبت ۱۷۰ تردد شناور مسافری و لندینگ‌کرافت‌ از بنادر غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان اظهارکرد: باتوجه به بازگشایی مسیرهای دریایی پس از ۶۰ ساعت توقف به‌دلیل شرایط نامساعد جوی و استقبال بی‌سابقه هموطنان از سفرهای دریایی، تردد شناورهای مسافری و لندینگ کرافت‌ها در چهارمین روز از عید نوروز به بیش از ۱۷۰ جابه‌جایی رسید و یک حد نصاب جدید در جابجایی مسافر، خودرو و تردد شناورها در بنادر غرب استان هرمزگان رقم خورد.

وی در ادامه افزود: در این روز ۶ هزار و ۸۰۰ خودرو از بنادر غرب استان هرمزگان به جزیره کیش و بالعکس جابجا و بیش از ۲۹ هزار نفر مسافر در مسیر یاد شده رفت و آمد کردند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت:  مجموعه تلاشگران حوزه دریایی و بندری غرب از هیچ کوششی برای خدمات رسانی مطلوب و ایمن در تمام فصول سال و بخصوص ایام نوروز فروگذار نخواهند بود.

سالاری با اشاره به نظارت ویژه بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان بر مباحث ایمنی در ایام نوروز اضافه کرد: در اعمال قوانین مقرر در مباحث ایمنی بیش از گذشته تاکید داریم زیرا کوتاهی در انجام این مهم باعث ایجاد خسارت‌های جبران ناپذیر خواهد شد. 

وی از مسافران و گردشگران نوروزی خواست برای سفر از سرزمین اصلی به جزایر زیبای خلیج فارس از بنادر و مسیرهای دریایی مجاز تردد کنند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان یادآور شد: تمامی دریانوردان و مسافران دریایی نیز در صورت بروز هرگونه سانحه دریایی با شماره ۱۵۵۰ مرکز جستجو و نجات دریایی تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه