English

امام جمعه جزیره کیش مطرح کرد:

حمایت مردمی منجر به شکست دشمنان در جنگ ترکیبی شده است

امام جمعه جزیره کیش گفت: دشمنان که امسال در راستای رویکرد جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی به آتش اغتشاشات می دمیدند، حمایت مردمی منجر به شکست دشمنان در جنگ ترکیبی شده است.

حمایت مردمی منجر به شکست دشمنان در جنگ ترکیبی شده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی‌نیاز امام جمعه جزیره کیش در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با اشاره به فراز و نشیب های مختلف کشور در سال جاری اظهارکرد: دامن زدن دشمنان به فتنه و اغتشاشات، تحریم و بد عهدی مجدد غرب، جنگ و نا امنی در منطقه، درگیری های مختلف بین کشورهای مختلف و به چالش انداختن معیشت مردم از جمله مواردی بود که مردم ایران امسال با آن ها دست و پنجه نرم کردند.

وی یادآور شد: دشمنان که امسال در راستای رویکرد جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی به آتش اغتشاشات می دمیدند اما در نتیجه رهبری ها و هدایت های رهبر معظم انقلاب و با حمایت ها و پشتیبانی های مردم پیروز این میدان انقلاب اسلامی و مردم ما بودند که نشان از پایبندی به آرمان های این نظام مقدس است.

حجت الاسلام و المسلمین بی‌نیاز با اشاره به اینکه کاهش دردها و مشکلات مردم در سال آینده مهمترین انتظار از مسئولان، دست اندرکاران نظام و دولت است افزود: کیشوندان نیز شاهد فراز و نشیب های مختلف بودند که کاهش ورود مسافران در تابستان، مشکلات آب و برق، تغییرات مدیریتی و عدم ثبات آن، زلزله و بدحجابی از جمله آن ها است.

وی افزود: انتظار می رود سال آینده در کنار برنامه ریزی منسجم برای پذیرایی از مهمانان در طول سال، تدابیر محکمی برای رفع مشکلات جزیره برداشته شود.

امام جمعه جزیره کیش اضافه کرد: نوروز امسال جزیره کیش همانند سال های گذشته پذیرای مهمانانی از نقاط مختلف کشور خواهد بود و فعالان بخش خصوصی و دولتی جزیره تدابیر لازم برای برای میزبانی از آنان تدارک را اندیشیدده اند اما انتظار می رود پذیرش بر اساس ظرفیت آن صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: این جزیره تبعیضی در پذیرش هیچ کدام از مسافران ندارد و پذیرای تمام هموطنان در طول سال به ویژه نوروز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی