English

استاندار مازندران:

مازندران آماده تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مهار تورم و رشد تولید است

استاندار مازندران در ساعات آغازین تحویل سال با حضور در آستانه امامزاده عباس، ضمن تبریک عید نوروز باستانی، گفت: مازندران آماده تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مهار تورم و رشد تولید است.

 مازندران آماده تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مهار تورم و رشد تولید است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور در ساعات آغازین تحویل سال با حضور در آستانه امامزاده عباس، ضمن تبریک عید نوروز باستانی، اظهار داشت: مازندران بعد از ۱۰ سال رشد منفی اقتصادی در سال ۱۴۰۱ با تلاش تولیدکنندگان به رشد اقتصادی بیش از سه درصد رسید و در حوزه گردشگری قدم های مؤثری برداشته است.

وی ادامه داد: در ایجاد اشتغال مازندران به رشد ۱۱۲ درصد رسید و برای سال گذشته استان حدود ۵۷ هزار شغل در نظر گرفته شده بود اما با برنامه ریزی اصولی برای بیش از ۶۳ هزار نفر اشتغالزایی شد.

استاندار مازندران گفت: بیش از ۱۴۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در استان به چرخه تولید برگشت و سرمایه گذاری های خوبی در استان در سال گذشته انجام شد.

وی با بیان اینکه، این استان در حوزه بهره‌وری در کشور پیش رو است، تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ ایران اسلامی صادرات مرکبات مازندران به کشور چین انجام و همچنین برنج استان هم در سال گذشته به کشورهای عربی صادر شد.

حسینی پور بیان داشت: مهار تورم جزء برنامه های دولت در مازندران است و در سال گذشته تورم استان از ۵۸ به ۴۳ درصد کاهش یافت و این دیار برای سال جاری هم آماده تداوم کاهش تورم و رشد تولید است.

وی عنوان داشت: برای افزایش سرمایه گذاری ها در استان برنامه داریم و به طور حتم برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب، مازندران آماده است.

استاندار مازندران افزود: این استان جوانان با استعدادی دارد که با برنامه ریزی اصولی و با بهره گیری از این ظرفیت برای توسعه دیار علویان قدم برخواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه