English

استاندار مازندران خبر داد؛

احداث بزرگترین پارک جنگلی اختصاصی بانوان خاورمیانه در چالوس

استاندار مازندران گفت: بزرگترین پارک جنگلی اختصاصی بانوان در کشور و خاورمیانه با مساحت 100 هکتار در مجموعه هتل پارسیان چالوس در حال آماده سازی است که تا شهریور ماه سال 1402 به بهره برداری می رسد.

احداث بزرگترین پارک جنگلی اختصاصی بانوان خاورمیانه در چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در آیین افتتاح فاز نخست تفرجگاه ساحلی نمک آبرود، ضمن تقدیر از سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بابت سرمایه گذاری در استان مازندران، اظهار داشت: با وجود اینکه  اولویت بنیاد مستضعفان این نبوده است اما بنیاد مستضعفان نزدیک به هزار و 200 میلیارد تومان در این مجموعه سرمایه گذاری کرده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای آغازمولدسازی به صورت عملی توسط بنیاد مستضعفان، ادامه داد: در قانون بحث مولدسازی مطرح است و مصوبه سران قوا هم وجود دارد و دستگاههای دولتی مجموعه هایی را که مناسب گردشگری هستند را باید آزاد کنند و در اختیار بخش خصوصی بگذارند تا بهره وری در حوزه گردشگری با جدیدت بیشتری دنبال شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه گرایش دولت سیزدهم توجه به ظرفیت  کشورهای همسایه است که سالهای سال مغفول مانده است، تصریح کرد: استان مازندران به عنوان استانی که می تواند نقش مؤثری در کریدور شمال جنوب بازی کند باید بستر لازم را برای تعاملات گردشگری ایجاد کند .

وی، هدف گذاری برای مراودات گردشگری بین المللی با کشورهای اوراسیا، شانگهای و عربی را از دیگر برنامه های استان مازندران عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف گردشگری در مازندران، کشورهای همسایه در حوزه خلیج فارس است زیرا این استان مورد توجه کشورهای عربی قرار دارد.

حسینی پور از فتاح به عنوان یکی از مدیران جهادی و عملیاتی کشور یاد کرد و افزود: اگر در کشور 50 مدیر همانند فتاح پیگیر باشند همه مشکلات کشور برطرف می شود.

وی با تأکید بر اینکه توسعه بر اساس توانمندی مدیریتی اتفاق می افتد، یادآور شد: جایی که منابع مالی باشد باید در کنار آن تدبیر مدیریتی هم باشد.

استاندار مازندران با اشاره به توجه فتاح به قشر ضعیف جامعه در حوزه گردشگری گفت: بنا بر تلاش و پیگیری بنیاد مستضعفان، بزرگترین پارک جنگلی اختصاصی بانوان در کشور و خاورمیانه با مساحت 100 هکتار در مجموعه هتل پارسیان چالوس در حال آماده سازی است که تا شهریور ماه سال 1402 به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به ایجاد بهترین سرویس های ورزشی و پیست دوچرخه سواری در این پارک خاطرنشان ساخت: در این مجموعه پارک نزدیک به هزار بانوی بی سرپرست مشغول به کار خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه