English

اقدامات شهرداری منطقه یک یزد برای مدیریت ترافیک و ساماندهی منطقه یک در آستانه ایام نوروز ۱۴۰۲

مدیر منطقه یک شهرداری یزد گفت: با اقدامات انجام شده در سطح منطقه یک شهرداری یزد و شیفت بندی های منظم امیدواریم میزبان خوبی برای مسافران در ورودی شهر جهانی یزد باشیم.

اقدامات شهرداری منطقه یک یزد برای مدیریت ترافیک و ساماندهی منطقه یک در آستانه ایام نوروز ۱۴۰۲

سید علیرضا رسولی مدیر منطقه یک شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد در خصوص اقدامات منطقه یک شهرداری در آستانه عید نوروز ۱۴۰۲، گفت: در دروازه قرآن و محیط پیرامونی به علت اینکه یکی از محورهای مهم ورودی شهر یزد و محل تلاقی چهار بلوار است، سه اصلاح هندسی انجام شد تا بتوانیم سوانح رانندگی را در این مسیر کاهش دهیم.

وی درباره ساماندهی آب های سطحی محله دروازه قرآن،  بیان کرد: به علت شیب این منطقه عملیات حفاری و لوله گذاری و روکش آسفالت در دروازه قرآن برای مدیریت آب‌های سطحی انجام شد.

رسولی افزود: جداره و بدنه محیط پیرامونی دروازه قرآن و پیاده رو ها با استفاده از مصالح زیبا و مناسب ساماندهی شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد با اشاره به اینکه دروازه قرآن یزد ورودی مهم شهر یزد محسوب می شود، تصریح کرد: در محوطه فضای سبز دروازه قرآن‌ سرویس بهداشتی طراحی و اجرا شد.

رسولی عنوان کرد: بخشی از پیاده رو های بلوار جمهوری به عنوان مسیر ورودی شهر از محور تهران مناسب نبود که در راستای ایجاد نما و منظر شهری مطلوب، سنگ جدول های فرسوده تعویض و پیاده رو با مصالح مناسب ساماندهی شد.

وی درباره نظافت و زیباسازی شهر اظهارداشت: با توجه به فرارسیدن بهار طبیعت، اصلاح و ایجاد روشنایی پارک های منطقه انجام شد.

رسولی طی هشت ماه گذشته موفق شدیم سه خیابان و یک بلوار به معابر عمومی منطقه یک اضافه کنیم که شامل بلوار شادمان در محله کمتر توسعه یافته صدرآباد،  خیابان اتحاد، خیابان امام حسین در بلوار جمهوری است که برای کاهش ترافیک بلوار جمهوری ایجاد شد و برای نوروز ۱۴۰۲ تقدیم به همشهریان خواهد شد.

وی با اشاره به شیفت بندی های انجام شده در شهرداری منطقه یک برای نظافت و رسیدگی به امور شهرداری منطقه در ایام نوروز ۱۴۰۲، گفت: شیفت بندی ها به گونه ای است که بتوانیم خدمت رسانی مطلوب شهر جهانی یزد را به مسافران نوروزی ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه