English

۳۲ پروژه عمرانی در سطح منطقه چهار شهرداری یزد اجرا شد

۱۲۰ میلیارد تومان بودجه امسال برای منطقه چهار شهرداری یزد بود که بخشی از آن به ۳۲ پروژه عمرانی اختصاص یافت.

۳۲ پروژه عمرانی در سطح منطقه چهار شهرداری یزد اجرا شد

سید ابوالفضل کشفی مدیر منطقه چهار شهرداری یزد در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد در خصوص اقدامات انجام شده در سال جاری، گفت: شهرداری منطقه چهار یزد به وسعت ۱۱ هزار و ۶۰۰ هکتار در حال خدمت‌رسانی است و آنچه که خدمت‌رسانی را با کیفیت و کمیت بیشتر مقدور می کند حمایت و همراهی شهروندان است.

وی افزود: ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه امسال برای منطقه چهار شهرداری یزد بود که در بخش های خدمات شهری و املاک و فعالیت های عمرانی مورد استفاده قرار گرفت.

کشفی گفت: امسال ۱۷ هزار متر مربع آزادسازی معابر انجام شد که بلوار حضرت خدیجه، شهید موحدین و ۳۴ متری خیابان برازنده مقدم عمده ترین آنها بود.

وی در حوزه فعالیت های عمرانی منطقه چهار گفت: تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومان انجام شد که ۴۱ میلیارد تومان تخصیص قطعی یافت و ۳۲ پروژه عمرانی تعریف شده که شامل مقبره آذر یزدی، پارک الزهرا و  احداث ۳ مخزن ذخیره آب جهت استفاده غیر شرب فضای سبز است.

کشفی در ادامه بیان کرد: حفر چاه جذبی، دفع آب های سطحی، احداث بوستان کوچه نوزده شهید عابدی را خواهیم داشت که با مشخص شدن پیمانکار انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رضایت شهروندان برای ما حائز اهمیت است، گفت: امسال۶۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت  و روکش آسفالت در منطقه چهار انجام شده است.

کشفی با بیان اینکه تمام تلاش ما رفع خرابی های سیل است، افزود: در حوزه خدمات شهری بازپیرایی پارکها انجام شده و تامین فضای سبز منطقه، نصب وسایل بازی کودکان و بدنسازی در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه