English

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تعطیلات نوروزی برای خدمات دهی به مردم و مسافران نوروزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از آمادگی این دانشگاه در ایام تعطیلات نوروزی جهت خدمات دهی به مردم و مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تعطیلات نوروزی برای خدمات دهی به مردم و مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جاسم محمدی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ تعداد ۱۰ بیمارستان شامل ۴ بیمارستان در مرکز استان و ۶ بیمارستان در شهرستان‌های تابعه استان و همچنین مراکز اورژانس شبانه‌روزی در شهرستانها به صورت شیفت‌بندی به مردم و بیماران خدمات رسانی خواهند داشت.

وی افزود: همچنین در حوزه درمان در ایام تعطیلات نوروزی، برای اولین بار در استان کلینیک دندانپزشکی در مرکز استان در نوبت های صبح و عصر جهت انجام خدمات اورژانسی فعالیت خواهند داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در حوزه فوریتهای پزشکی با ۵۰ دستگاه آمبولانس و ۲دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۷۰ نفر نیروی فوریت پزشکی در ۴۹ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در سطح استان و ۲ پایگاه موقت در نقطه صفر ایثار مهران و منطقه شرهانی دهلران خدمات‌رسانی خواهند کرد.

محمدی گفت: در حوزه بهداشت نیز تعداد ۱۳ اکیپ در حوزه بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای روزانه در نوبت‌های صبح و عصر از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب به صورت شیفت بر اماکن عمومی و محل‌های تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و خوراکی نظارت داشته و اکیپ‌های مبارزه با بیماریها نیز بصورت آنکال خواهند بود. 

وی ادامه داد: تمام مراکز بهداشتی درمانی بخش دولتی در سطح استان در ایام تعطیلات نوروزی برای ارائه خدمات به مراجعین فعال خواهند بود.

رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی در پایان گفت: در حوزه غذا و دارو نیز تعداد ۶ داروخانه شبانه روزی در مرکز استان و تمامی داروخانه‌های بیمارستان‌های تابعه دانشگاه و داروخانه‌های دولتی بصورت شبانه روزی فعالیت خواهند داشت و داروخانه‌های بخش خصوصی نیز در تمام شهرستان‌ها بصورت شیفت‌بندی فعال خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه