English

کاهش ۱۵ درصدی تصادفات نوروزی در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از فوت 33 نفر در مازندران طی ایام نوروز خبر داد.

کاهش 15 درصدی تصادفات نوروزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، علی عباسی اظهار کرد: آمار اولیه کشته شدگان ناشی از تصادفات نوروزی در تعطیلات امسال از 25 اسفند 95 تا 13 فروردین امسال تعداد 33 کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در استان به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه از این تعداد 25 مورد مرد و مابقی زن هستند، تصریح کرد: به تفکیک محل سکونت از این تعداد 25 مورد بومی و مایقی غیربومی هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به شهرستان هایی که بیشترین تعداد فوتی در آنها به ثبت رسید، گفت: ساری و میاندرود با 7، محمودآباد 6 و بابل با 5 مورد فوتی، به ترتیب بیشترین تلفات را در ایام نوروز به خود اختصاص دادند.

عباسی با بیان اینکه سرنشین خودروها بیشترین افرادی هستند که در حوادث رانندگی نوروز امسال جان خود را از دست داده اند، تصریح کرد: در زمان وقوع حادثه 15 نفر سرنشین، عابر و راننده هر کدام 7 و موتور سوار 4 نفر بودند.

وی با اشاره به اینکه 25 مورد از فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی در جاده های برون شهری و راه روستایی بوده است، افزود: با رعایت قانون از سوی رانندگان و تلاش بیشتر ادارات مرتبط مانند راه و شهرسازی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و غیره حوادث رانندگی کاهش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی