English

فعالیت ۳۰ روحانی مبلغ در غرفه های فرهنگی نوروز ۱۴۰۲

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از فعالیت 30 روحانی متخصص در غرفه های فرهنگی نوروز 1402 با هدف کاستن از خلاءهای فرهنگی خبر داد.

فعالیت 30 روحانی مبلغ در غرفه های فرهنگی نوروز 1402

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام محمد سعید آخوندی در نشست هماهنگی روحانیون تبلیغی ستاد اجرایی خدمات سفر 1402 با بیان این مطلب، گفت: غرفه‌های کودک و نوجوان در 7 نقطه از جزیره قشم با حضور روحانیون متخصص حوزه کودک در طول ایام نوروز فعال خواهد بود.

وی افزود: همچنین غرفه های مشاوره رایگان در تمامی مبادی ورودی جزیره از جمله 3 اسکله و فرودگاه بین المللی منطقه آزاد قشم دایر است.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ادامه داد: 19 غرفه پرسمان نیز به منظور پاسخگویی به پرسش‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی مسافران و گردشگران فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام آخوندی بیان کرد: جامعه محلی قشم بسیار متدین و نسبت به مسائل فرهنگی دغدغه مند هستند که باید آداب و رسوم و مطالبات آنان را ارج نهاد.

وی گفت: جزیره قشم بواسطه برخورداری از حجم بالای مسافران و گردشگران نیازمند زبان تبلیغی ویژه‌ای است و باید نگاه منفی القا شده از سوی دشمن نسبت به جامعه روحانیت شیعه و سنی را با ارتباط چهره به چهره خنثی کرد.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود جزیره قشم در نوروز 1402 میزبان حدود یک و نیم میلیون مسافر و گردشگر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی