English

برپایی ۳۸ پست نوروزی هلال احمر در هرمزگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ این جمعیت در حوزه‌های امداد و نجات و جوانان را تشریح کرد.

برپایی ۳۸ پست نوروزی هلال احمر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان اظهار داشت: طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان هرمزگان از ۲۵ اسفند ماه جاری آغاز خواهد شد و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ادامه می‌یابد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۲۸ پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری، پایگاه های موقت و پایگاه دریایی، به همراه ۳۱ کشیک ۲۴ ساعته امداد و نجات به هموطنان در ایام نوروز خدمات ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به اجرای بازآموزی ویژه طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۲ و با هدف توانمندسازی نجاتگران در پایگاه های امدادی، یادآور شد: امدادگران با به کارگیری خودروهای عملیاتی شامل آمبولانس، وانت و خودرو نجات به صورت ۲۴ ساعته، در طول طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۲ به مسافران ارائه خدمت خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرهرمزگان خاطرنشان کرد: امسال در ایام نوروز اعضای داوطلب جوان با برپایی ۱۰ پست خدمات بشردوستانه جهت مسافران نوروزی، از ۲۵ اسفند ماه در ورودی های استان هرمزگان، با شعار «جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی» به مسافران خدمات بشر دوستانه ارائه می کنند و فعالیت خود را تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده ادامه می‌دهند.

سلحشور تصریح کرد: ۶ پست از مجموع پست های نوروزی جوانان ثابت در شهرستان های بندرعباس، قشم، سیریک جاسک رودان پارسیان و حاجی آباد و ۴ پست سحاب در شهرستان های قشم ،جاسک، بندرعباس و جزیره هرمزبه مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهند کرد.

وی در پایان افزود: در طول ۲۰ روز طرح نوروزی این جمعیت در دو حوزه امداد و جوانان بیش از ۶۰۰ نفر از اعضا، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران مشارکت خواهند داشت و به مسافران خدمات نوروزی ارائه می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه