English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبرداد؛

راه اندازی ۳۲ واحد گشت کمین و شکار پلیس آگاهی اصفهان در ایام نوروز

رئیس پلیس آگاهی استان از راه اندازی 32 واحد گشت کمین و شکار این پلیس به منظور ناامن شدن فضا برای مجرمان و افزایش احساس امنیت و آرامش شهروندان و مسافران در ایام نوروز خبر داد.

راه اندازی 32 واحد گشت کمین و شکار پلیس آگاهی اصفهان در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: به منظور ناامن شدن فضا برای مجرمان و افزایش احساس امنیت و آرامش مردم در ایام نوروز 1402 گشت های ویژه کمین و شکار پلیس آگاهی در مرکز استان راه اندازی شدند.

وی افزود : 32 تیم تخصصی گشت کمین و شکار به صورت محسوس و نامحسوس براساس تخصص و آموزش های حرفه ای در سطح استان و راه های ورودی شهرستان اصفهان به گشت زنی پرداخته و در صورت مشاهده مجرمان با آنها برخورد قانونی می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: عمده فعالیت این واحدهای تخصصی مبارزه با سرقت خودرو و موتورسیکلت، سرقت منازل و اماکن خصوصی، مغازه، جیب بری، کیف قاپی، سرقت های توام با خشونت و سرقت داخل خودرو خواهد بود.

این مقام انتظامی با تقدیراز همکاری و مشارکت مردم با نیروهای پلیس در تمام طول سال گفت: از شهروندان عزیز می خواهیم ضمن خود مراقبتی و حذف بستر های وقوع جرم، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی و یا وقوع جرم و سرقتی جزئیات موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی