English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

اقلام اساسی بازار مازندران تأمین و با قیمت مصوب توزیع می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی شخصاًً وضعیت بازار و کالاهای ذخیره شده را رصد و پیگیری می‌کند، گفت: اقلام اساسی بازار مازندران تأمین و با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

اقلام اساسی بازار مازندران تأمین و با قیمت مصوب توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی کلیجی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان، اظهار داشت: امسال به دلیل تقارن ایام نوروز و  ماه مبارک رمضان باید از اکنون در تهیه و تدارک ایام نوروز و ماه رمضان شهروندان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به تعطیلی نیمه‌شعبان، مسافران زیادی وارد استان می‌شوند و باید زمینه برای تأمین کالاهای اساسی در سراسر استان فراهم باشد، ادامه داد: همه مدیران حاضر در قرارگاه باید وظایف خود را به طور دقیق و کامل انجام دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران تأکید کرد: امسال وظایف سنگین‌تری نسبت به تأمین برخی کالاها داریم و نگذاریم کمبودی در بازار شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی شخصاً وضعیت بازار و کالاهای ذخیره شده را رصد و پیگیری می‌کند و لازم است همه مدیران اشراف کامل بر بازار داشته باشند و آمار و اطلاعات دقیق و کامل از اقلام و کالاها داشته باشند.

عنایتی گفت: بنا داریم در هر شهر نمایشگاهی از اقلام و کالاهای اساسی دایر شود و مردم با قیمت مناسب کالاها را تأمین کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به قیمت سیب در بازار، تعاون روستایی باید به صورت جدی وارد عمل شود و سیب و پرتقال شب عید تأمین و با قیمت مصوب در بازار عرضه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: ۲۵۰ تن پرتقال فراهم شده و از ۲۰ اسفند در استان توزیع می‌شود.

وی عنوان داشت: پیگیری شود گوشت منجمد به اندازه کافی وارد استان شود و گوشت گرم هم وارد استان شود تا گوشت مورد نیاز شهروندان تأمین شود.

عنایتی خواستار رصد و پایش نانوایی‌های استان شد تا شاهد صف‌های طولانی در نانوایی‌ها نباشیم و آرد مناطق پرجمعیت را تأمین کنیم، ادامه داد: بازرسی و نظارت باید با قوت در دستورکار مدیران قرار گیرد و نظارت‍ها در بازار به درستی انجام شود.

وی تصریح کرد: مازندران از شرایط حساسی در کشور برخوردار است و باید از آمادگی بالایی در تنظیم و کنترل بازار برخوردار باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سردخانه‌ای باید در غرب مازندران تدارک دیده شود تا مرغ‌‍ ها در این سردخانه ها ذخیره شود و شهروندان غرب استان مشکلی در تأمین آن نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه