English

جهاد کشاورزی مازندران از سرمایه گذاران در احداث صنایع تبدیلی حمایت می کند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: هر سرمایه‌گذاری که آمادگی احداث صنایع تبدیلی را در استان داشته باشد، حمایت‌های لازم را او خواهیم داشت.

جهاد کشاورزی مازندران از سرمایه گذاران در احداث صنایع تبدیلی حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری موج، دلاور حیدرپور در جلسه شورای کشاورزی استان اظهار داشت: واحدهای سورتینگ در استان کم نیست اما پراکنش مناسبی ندارد و سبب ایجاد مشکلاتی شده است و برای حل این مشکل آمادگی داریم برای احداث واحد سورتینگ در مناطقی که مورد نیاز است به سرمایه‌گذاران تسهیلات پرداخت کنیم.

حیدرپور به تسهیلات اشتغال روستایی اشاره کرد و گفت: مبلغ تسهیلات برای اشتغال واحدهای روستایی 11 هزار میلیارد تومان در کشور است که 45 درصد آن مربوط به بخش کشاورزی بوده که با نرخ بهره 4 تا 11 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط اقلیمی استان پایدار نیست و سبب ایجاد مشکلاتی برای کشت‌های پاییزه می‌شود، ادامه داد: کشت پاییزه گندم و جو همانند کلزا باید با حساسیت بالایی انجام شود و زمان مناسب و روش کشت دو فاکتور مهم در عملکرد محصول است که باید به آن توجه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: باید زراعت را با علم روز دنیا آمیخته کنیم و در زراعت از بذور اصلاح‌شده و مورد تأیید استفاده کنیم.

این مسؤول بیان کرد: 670 طرح کشاورزی برای دریافت تسهیلات بسته رونق تولید به بانک عامل معرفی شدند و 270 طرح دیگر تأییدشده و آماده معرفی به بانک است.

حیدرپور تصریح کرد: در شورای برنامه‌ریزی استان 263 میلیارد ریال برای ارتقای شاخص توسعه در بخش کشاورزی تصویب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه