English

معاون غذا و دارو کاشان خبرداد؛

فعالیت ۱۲ داروخانه شبانه روزی کاشان درایام نوروز

معاون غذا و دارو کاشان از فعالیت 12 داروخانه شبانه روزی کاشان درایام نوروزخبرداد.

فعالیت 12 داروخانه شبانه روزی کاشان درایام نوروز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،طرح کشیک نوروزی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از 25 اسفند ماه تا ۲۳ فروردین 1402 اجرا می شود.

وی گفت: این طرح، بازرسی مستمر از کارخانجات فعال تولید کننده غذایی در ایام نوروز، بازرسی و نظارت بر عملکرد داروخانه های منتخب فعال و شبانه روزی در ایام نوروز و ارائه مشاوره دارویی و مسمومیت ها از طریق انتقال تماس های تلفنی به مرکز پاسخگوی داروها و سموم از طریق سامانه کشوری  190 اجرا می شود.

این مقام مسئول برنامه ریزی برای تامین نیازهای دارویی شهرستان در ایام تعطیلات نوروز  را به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این طرح بیان کرد و افزود آزمایشگاه مرجع غذا و دارو به منظور انجام تست های کنترل کیفی نمونه های اورژانسی در ایام نوروز فعال و همچنین از فعالیت تعدادی  داروخانه غیر از داروخانه های شبانه روزی بصورت کشیک خصوصا در مسیر های پر تردد و توریستی خبر داد.

به‌گفته‌وی، 12 داروخانه مرجان، قانون، امام رضا، اربابی، معمار کرمانی، دانش، بیمارستان نقوی و ایران منش در کاشان، نجفی زاده در راوند و داروخانه های ،شکاری واخباری در آران و بیدگل  و خادمی در منطقه ابوزیدآباد به عنوان داروخانه های شبانه روزی فعال و داروهای خاص نیز طی ایام نوروز در 3 باب داروخانه (دانش، بیمارستان نقوی، شکاری) در شهرستان تامین می شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه کاشان گفت: شهروندان جهت سهولت و دسترسی آسان می توانند برای تهیه داروهایی کمیاب خود در ایام نوروز، تصویر واضح نسخه و یا کد ملی بیمار را از طریق پیامک و یا اپلیکیشن ایتا به شماره 0992328677 ارسال تا در اسرع وقت توسط کارشناسان این معاونت پاسخ داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه