English

رییس کل دادگستری فارس:

پویش «به عشق امام رضا (ع) می‌بخشم» موجب رهایی ۱۵ محکوم از اجرای حکم قصاص شد

در آستانه سال جدید و در راستای پویش معنوی «عشق امام رضا (ع)» رئیس کل دادگستری استان فارس از مصالحه ۱۵ پرونده قصاص نفس با رضایت اولیاء دم با تلاش روسا، دادستان ها، قضات و اعضا وکارکنان شورا‌های حل اختلاف استان فارس خبر داد.

پویش «به عشق امام رضا (ع) می‌بخشم» موجب رهایی ۱۵ محکوم از اجرای حکم قصاص شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، در آستانه سال جدید و در راستای پویش معنوی «عشق امام رضا (ع)» رئیس کل دادگستری استان فارس از مصالحه ۱۵ پرونده قصاص نفس با رضایت اولیاء دم با تلاش روسا، دادستان ها، قضات و اعضا وکارکنان شورا‌های حل اختلاف استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: محبوسین این پرونده‌ها در حوزه‌های قضایی شیراز، فسا، کوار، کوه چنار پس از چندین سال و با مساعدت قضایی از زندان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان فارس حسن خلق و سعه صدر را لازمه موفقیت و پیشرفت مصلحین در امر سازش دانست و بیان کرد: نشانه شرح صدر این است که انسان ظرفیت زیادی داشته باشد و مقاومت و توانایی و حوصله فراوانی در رسیدگی به امور از خود نشان دهد که موفقیت‌های وافر شورا‌های حل اختلاف مرهون این خلصت اعضای شورا‌های حل اختلاف استان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه هدف از اجرای این پویش معنوی را نشر فرهنگ صلح و سازش خواند و خاطر نشان کرد: این پویش از ابتدای ماه شعبان سال جاری در سراسر کشور آغاز شده و عشق و ارادت مردم به امام حسین و امام رضا (ع) در افزایش روند صلح و سازش تاثیر بسزایی داشته است.

وی با اشاره به آمار رضایت‌های اخذ شده در پرونده‌های قصاص استان گفت: در سال جاری با تلاش روسای حوزه‌های قضایی، اعضای شورای حل اختلاف و همراهی معتمدین و خیرین استان و در قالب سه پویش برگزار شده در سطح کشور توسط ستاد ملی صبر تعداد ۶۷ فقره پرونده قصاص منجر به صلح و سازش شده است.

گفتنی است پویش معنوی به عشق امام رضا (ع) می‌بخشم به همت ستاد ملی صبر از ابتدای اسفند ماه همزمان با میلاد با سعادت امام حسین ع آغاز و تا نیمه خرداد ماه ۱۴۰۲ مصادف با میلاد پربرکت امام رضا ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه