English

دادستان جدید شهرستان البرز:

دستگاه قضایی با هرگونه ویژه خواری برخورد خواهد کرد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: دستگاه قضایی تمام قد در برابر فساد و مفسد خواهد ایستاد و با هرگونه ویژه خواری برخورد نموده و در این حوزه رویکرد ما ابتدائاً پیشگیرانه و در غیر اینصورت با متخلفان و مفسدین مماشات نخواهیم کرد.

دستگاه قضایی با هرگونه ویژه خواری برخورد خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز که در سالن اجتماعات شهید آوینی شهر الوند برگزار شد، گفت: شهر صنعتی البرز یکی از قطب های صنعت کشور محسوب می شود و این امر تکلیف مسئولان را در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه رفع موانع تولید و حمایت از بخش صنعت در شرایط جنگ اقتصادی سخت تر خواهد کرد و بی تردید دادستانی شهرستان نیز در این حوزه ورود جدی خواهد نمود و از تمام ظرفیت ها در جهت گره گشایی در امر تولید استفاده خواهیم کرد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: احیاء حقوق عامه وظیفه تمامی دستگاه ها است و دستگاه قضایی بر اساس قانون اساسی پیگیر این امر در بخش های مختلف خواهد بود و رویکرد دادستانی شهرستان البرز ضمن حمایت از اقدامات قانونی دستگاهها و نهادها، مطالبه گری در حوزه حقوق عامه است و مطمئناً هرکجا حقوق عمومی در معرض تضییع اشخاص و دستگاه ها قرار گیرد، دستگاه قضایی قاطعانه ورود خواهد کرد و با خاطی برخورد خواهد نمود.

حجت الاسلام تقی زاده تاکید کرد: دستگاه قضایی تمام قد در برابر فساد و مفسد خواهد ایستاد و با هرگونه ویژه خواری برخورد نموده و در این حوزه رویکرد ما ابتدائاً پیشگیرانه و در غیر اینصورت با متخلفان و مفسدین مماشات نخواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در پایان خاطرنشان کرد: تسهیل و ارتقاء کیفیت خدمات قضایی و تکریم ارباب رجوع در راستای سند تحول قوه قضائیه یکی دیگر از برنامه های بنده در داستانی شهرستان البرز است و در این خصوص نیز طرح هایی تدوین شده و طی سال آتی اجرایی خواهد شد، تا رضایت حداکثری شهروندان جلب شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش ها و زحمات حجت السلام والمسلمین مسعود محمدزاده تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه