English

سردار ملک زاده اعلام کرد؛

آغاز طرح انتظامی‌_ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در فارس

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به آغاز طرح انتظامی ترافیکی نوروز ۱۴۰۲، گفت: این طرح تا ۱۴ فروردین و در تمامی معابر درون و برون شهری اجرایی می شود.

آغاز طرح انتظامی‌_ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان در مراسم افتتاحیه طرح انتظامی ترافیکی نوروز ۱۴۰۲، اظهار داشت: استان فارس با توجه به داشتن جاذبه های فراوان گردشگری و همچنین آثار تاریخی، در تعطیلات نوروز پذیرای تعداد زیادی از مسافران نوروزی از جای جای نقاط کشور خواهد بود.

سردار یوسف ملک‌زاده ادامه داد: در این خصوص طرح انتظامی- ترافیکی در استان فارس از ۲۴ اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس افزود: این طرح در حوزه پلیس راه از طریق ۲۲ پاسگاه پلیس راه،۲ پایگاه جاده ای و روزانه بیش از ۱۹۰ تیم گشت و نزدیک به ۴۵۰ نیرو اجرایی خواهد شد.

سردار ملک زاده افزود: در حوزه پلیس راهور نیز تعداد ۲۲ ایستگاه پلیس راهور، ۱۰۷ گشت خودرویی، ۱۱۲ گشت موتورسوار و روزانه ۵۹۰ نیرو بکارگیری خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: مردم عزیز استان فارس لایق ارائه بهترین خدمات هستند و همه دستگاه ها و نهادهای مربوطه باید ضمن خدمت رسانی مطلوب به مردم در این خصوص، در راستای پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش آن با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

سردار ملک زاده با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های موجود به نحو احسن در این راستا استفاده کرد، افزود: هر یک نفر با اقدامات خوب و جهادی خود می تواند از وقوع یک حادثه رانندگی جلوگیری و باعث نجات جان یک انسان شود که این موضوع بسیار ارشمند است.

وی از کلیه سازمان های مرتبط با امر ترافیک و امداد و نجات جاده ای که همکاری و تعامل بسیار مناسبی با پلیس داشتند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم با این تعامل و همکاری مناسب، شاهد کاهش حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان فارس باشیم.

در این مراسم، به تعدادی از اعضای وابسته پلیس راه لوح تقدیر اهدا و از زحمات و تلاش های آن ها تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

در پایان این مراسم، واحدهای موتوری و خودرویی حاضر در میدان با نظم خاصی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه