English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

زیرساخت‌ لازم برای استفاده از کالابرگ الکترونیکی در کردستان فراهم است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: کردستانی ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه های مجاز با استفاده از کالابرگ الکترونیکی اقدام به خرید کالاهای اساسی کنند.

زیرساخت‌ لازم برای استفاده از کالابرگ الکترونیکی در کردستان فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، فرزاد پیشکاری روز یکشنبه در سومین جلسه بررسی وضعیت کالابرگ الکترونیکی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: شرکت مردم در این طرح و استفاده از کالابرگ الکترونیکی اختیاری است.

وی با بیان اینکه در این طرح خرید با تمام کارت های بانکی سرپرست خانوار امکان پذیر است، افزود: در مورد کالاهای مشمول طرح نیز الزامی به خرید یک نشان تجاری مشخص نیست و افراد می‌توانند از گروه کالاهای اعلام شده و از هر نشان تجاری دلخواه خرید خود را انجام دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: دولت برای اعمال سیاست های حمایتی خود نیاز به بستر فنی فراگیر و یکپارچه داشت و شکل گیری شبکه ملی اعتبار (شما) بر اساس سیاست های عدالت محور دولت مردمی سیزدهم به عنوان بستر مناسب برای مدیریت و اختصاص تمامی اعتبارهای حمایتی بر اساس هر کد ملی را در دستور کار قرار داده است.

پیشکاری ادامه داد: دولت به منظور تقویت سلامت غذایی خانوارها این امکان را برای آن ها ایجاد می‌کند که به اعتبار یارانه بتوانند یک ماه زودتر کالاهای اساسی را خریداری کنند.

وی اضافه کرد: خرید اقلام اساسی به صورت نقدی و اعتباری است یعنی مقدار مشخصی از قیمت کالا از محل اعتبار اختصاص داده شده پرداخت می شود و خریداران باید مابقی مبلغ را از کارت بانکی یا به صورت نقدی پرداخت کنند.

این جلسه با حضور سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان، جمعی از مدیران ادارات اجرایی استان و نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه