English

همزمان با دیگر نقاط کشور صورت گرفت؛

واگذاری ۲۶۲ واحد مسکونی به مددجویان کردستانی

همزمان با دیگر نقاط کشور و با حضور مسئولان ارشد استانی، ۲۶۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در کردستان واگذار شد.

واگذاری ۲۶۲ واحد مسکونی به مددجویان کردستانی

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ،رضا طوسی یکشنبه شب در ویژه برنامه اهدای این واحدهای مسکونی در سنندج، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی به منظور رسیدگی به معیشت نیازمندان و اقشار آسیب پذیر تأسیس شده و تاکنون خدمات قابل توجهی را ارائه کرده است.

وی افزود: کمیته امداد سه مقوله حمایتی، پیشگیری و توانمند سازی را در دستور کار خود قرار داده و این مهم را در خصوص نیازمندان استان کردستان به صورت ویژه پیگیری می‌کند.

وی بیان کرد: بودجه ابلاغی سال گذشته هزار و ۹۰ میلیارد تومان بود که با نظر مساعد مسئولان ارشد کمیته امداد این مهم با افزایش دو برابری همراه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان عنوان کرد: تاکنون از منابع سال حدود هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان تخصیص و جذب شده است.

طوسی با اشاره به اینکه مستمری مددجویان حدود ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته و ماهیانه به حساب مددجویان ریخته شده است، گفت: در این مدت هزینه‌های درمانی برای بیماران خاص حدود ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی عنوان کرد: تأمین جهیزیه نوعروسان نیز در سه مرحله صورت گرفته که در سری اول هزار و ۳۰۰ فقره و در سری دوم ۲۲۸ فقره تأمین شده است و سری سوم با ۷۱۳ فقره نیز در دست اقدام است.

طوسی بیان کرد: در بحث مسکن مددجویان در راستای احداث و خرید برای خانواده‌های سه نفر به بالا این مهم صورت گرفته است.

وی افزود: در استان کردستان حدود ۸ هزار و ۶۲۲ مورد فعالیت‌های مرتبط با حوزه مسکن صورت گرفته که هزار مورد اجاره مسکن با مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد تومان، ۸۶۲ مورد ودیعه مسکن با مبلغی بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان، احداث و خرید ۴۱۰ واحد مسکونی و تعمیرات یک هزار و ۵۰۰ مورد بوده است.

وی افزود: در راستای تأمین مسکن خیرین شاهد همکاری سازمان بسیج، سپاه پاسداران، استانداری، بخشداران، دهیاران، فرمانداری بوده ایم.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان نیز در مراسم تحویل مسکن به مددجویان که کردستانی، اظهار داشت: هرگونه تلاش در راستای ساخت و تحویل مسکن مددجویان کمیته امداد که توسط دستگاه‌ها و خیرین انجام شده جای تقدیر دارد.

وی افزود: خیرین بال بزرگی برای توسعه و آبادانی کشور هستند که به صورت گمنام اقدامات خود را انجام می‌دهند و این بسیار برای استان کردستان ارزشمند است.

استاندار کردستان بیان کرد: حرکت بسیار خوبی در تأمین مسکن محرومان در سطح کشور انجام شده و امیدوارم این روند هر ساله افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی