English

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین:

به ترویج فرهنگ مهارت در جامعه بیش از پیش نیازمند هستیم

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: امروزه با توجه به تغییر و تحولات سریع در عرصه فناوری و تغییر مشاغل و پیدایش شغل های جدید به ترویج فرهنگ مهارت در جامعه بیش از پیش نیازمند هستیم.

به ترویج فرهنگ مهارت در جامعه بیش از پیش نیازمند هستیم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی با هدف گسترش فرهنگ مهارت و مشاوره به افراد در زمینه اشتغال راه اندازی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در مراسم افتتاح این طرم و تفاهم نامه یاد شده گفت: امروزه با توجه به تغییر و تحولات سریع در عرصه فناوری و تغییر مشاغل و پیدایش شغل های جدید به ترویج فرهنگ مهارت در جامعه بیش از پیش نیازمند هستیم.

وی اظهار کرد: تفاهم نامه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین و موسسه آموزش عالی تاکستان با سه رویکرد نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی، ارائه خدمات مهارت آموزی مورد نیاز بازار کار به دانشجویان با تکیه بر ظرفیت های بالقوه و بالفعل این موسسه آموزش عالی منعقد شد.

این مسوول با بیان اینکه فناوری های جدید تغییرات زیادی در مشاغل و کسب و کارها به ویژه در بخش خدمات پدید آورده و خواهد آورد،اظهار کرد: هوش مصنوعی، نانو تکنولوژی، انرژی های تجدید پذیر، فضاهای ابری،واقعیت های مجازی، ارزهای دیجیتال و ساختار جدید در فضاهای ارتباطی از جمله این نوآوری ها و تغییرات هستند که باید در آنها مهارت لازم را کسب کنیم در غیر این صورت دچار چالش می شویم.

فنی و حرفه ای قزوین1

وی افزود: طرح شهرک مهارتی مشاغل آینده را با ابتکار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قزوین با استفاده از ظرفیت فضاها و امکانات دانشگاهی دنبال می کنیم تا افراد جامعه را برای مشاغل جدید از حیث مهارت آماده کنیم.

در ادامه تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین و موسسه آموزش عالی تاکستان منعقد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه