English

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین:

تعاون و وقف سنخیت متجانس و مکملی با هم دارند

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: نقش تعاون در راستای تحقق بخشیدن به این هدف بسیار تاثیرگذار و محوری می باشد و در واقع تعاون و وقف سنخیت متجانس و مکملی با هم دارند.

تعاون و وقف سنخیت متجانس و مکملی با هم دارند

 به گزارش خبرگزاری موج قزوین،نشست صمیمانه با حضور مهدی مسکنی معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین ، عین اله کشاورز ترک مدیر کل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با تعاونگران و فعالان بخش تعاون استان قزوین   برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید محمود عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: فلسفه اجتماعی وقف مبین این نکته است که هدف از وقف ، ترسیم خط و مشی صحیح جامعه و تعیین حضور موثر آن در فعالیتهای اجتماعی است 

وی ادامه داد: لذا نقش تعاون در راستای تحقق بخشیدن به این هدف بسیار تاثیرگذار و محوری می باشد و در واقع تعاون و وقف سنخیت متجانس و مکملی با هم دارند که در راستای کیفیت بخشیدن به اهداف وقف و بخش تعاون پیشنهاد تشکیل تعاونی سهام عام وقف استان مطرح شد و در این خصوص جلسات متعددی برگزار گردیده است. 

فنی و حرفه ای قزوین (2)

حجت الإسلام عرب بیان داشت: یکی از محورهای اساسی که می تواند بحث تامین مالی داشته باشد ، حوزه وقف است که در استان قزوین فرصتها و قابلیتهای بسیار مناسبی در این حوزه وجود دارد.

وی در پایان گفت:اما یکی از بحث هایی که در زمین های اوقافی وجود دارد گرفتن تسهیلات است که با مشکلاتی مواجه می باشد و برای کیفیت بخشیدن به اهداف وقف نیاز به عنایت و حمایت ویژه ای در بخش تعاون  می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه