English

افتتاح نخستین آموزشگاه مجسمه سازی در شهرستان آبیک

طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین، نخستین آموزشگاه مجسمه سازی تحت عنوان تصویرگران نیک اندیش در شهرستان آبیک افتتاح شد.

افتتاح نخستین آموزشگاه مجسمه سازی در شهرستان آبیک

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، همزمان با ایام دهه فجر با حضور حجت الاسلام عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین، رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان آبیک، سرهنگ مهدی صادقپور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک، قاضی حاجی نصیری رئیس دادگستری شهرستان  آبیک، قاضی مرتضی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، میرزاپور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک، حسین خاکباز مسئول بسیج هنرمندان شهرستان و دیگر مسئولان و جمعی از هنرمندان، نخستین آموزشگاه مجسمه سازی تحت عنوان تصویرگران نیک اندیش در شهرستان آبیک افتتاح شد.

این آموزشگاه با هدف ارائه آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی به اقشار مختلف در واقع به دنبال افزایش سطح مهارت‌ها در شهرستان آبیک است که در عرصه هنر، معماری،  عمران و موسیقی آموزش های لازم به علاقمندان داده می شود.

حجت الاسلام سیدمحمود عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در آیین افتتاح آموزشگاه گفت: مجسمه سازی با روش های مختلف رئال از رشته های پرطرفدار هنرهای تجسمی است که در این آموزشگاه علاوه بر مجسمه سازی، هنرهای دیگر هم به علاقمندان آموزش داده می شود.

وی افزود: گچ بری مدرن یا نوین نوعی هنر است که در گذشته گچ بری سنتی نیاز به زور بازو و مردانه محسوب می شد اما با روشهای جدید و تکنولوژی روز زمینه برای فعالیت بانوان در این رشته هنری فراهم شده است.

این مسئول بیان کرد: مدیران شهری لازم است برای معرفی و شناساندن مفاخر استانی و شهرستانی و استفاده از ظرفیت آنها در امور شهری استفاده کنند.

گفتنی است، الیاس رحمانی مدیریت آموزشگاه تصویرگران نیک اندیش شهرستان آبیک را بر عهده دارد که از هنرمندان فاخر شهرستان، استان قزوین و کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی