English

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین:

۱۳۱۹۵۱نفرساعت آموزش مهارت کشاورزی به متقاضیان در قزوین ارائه شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: یکصد و سی ویک هزارو ۹۵۱ نفر ساعت آموزش مهارتی سال جاری در رشته های مختلف به ویژه در حوزه باغبانی به مهارت جویان در استان آموزش داده شد.

۱۳۱۹۵۱نفرساعت آموزش مهارت کشاورزی به متقاضیان در قزوین ارائه شد

حجت الاسلام سید محمود عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در گفتگو با خبرگزاری موج قزوین گفت: یکصد و سی ویک هزارو ۹۵۱ نفر ساعت آموزش مهارتی سال جاری در رشته های مختلف به ویژه در حوزه باغبانی به مهارت جویان در استان آموزش داده شد.

وی ادامه داد: این آموزش ها در قالب ۷۸۲ نفر دوره برای متقاضیان و علاقه مندان به یادگیری مهارت های کشاورزی برگزار شد.

وی اظهار داشت: در گذشته بیشتر آموزش های فنی و حرفه ای مربوط به رشته های خاص مانند مکانیک ، جوشکاری ، خیاطی و آرایشگری محدود می شود اما با سیاست های جدید آموزش های مهارتی در بخش های مختلف از جمله خدمات، گردشگری و کشاورزی نیز ارایه می شود.

فنی و حرفه ای (3)

این مسوول گفت: آموزش های مهارتی در بخش کشاورزی به هنرجویان مهارت های لازم را در این حوزه ارایه می کند و زمینه ساز ایجاد فرصت شغلی می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین با اشاره به ظرفیت های بالا و متنوع قزوین در بخش های کشاورزی و گردشگری و ضرورت تربیت نیروی ماهر برای اشتغال در این بخش ها، افزود: با مشارکت و همکاری دستگاه های ذیربط از جمله سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی برای ارایه و گسترش مهارت های مربوط به کشاورزی و گردشگری آمادگی داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه