English

با اجرای طرح آرامش انجام شد؛

دستگیری ۱۵۰ معتادان متجاهر در شهرستان خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری 150 نفر از معتادان متجاهر و سارقان معتاد در دومین مرحله از طرح آرامش توسط ماموران این فرماندهی خبرداد.

دستگیری 150 معتادان متجاهر در شهرستان خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی اظهار داشت: در ادامه برنامه ها و اقدامات پلیس مبارزه با موادمخدر برای برقراری امنیت و در راستای تحقق مطالبات به حق مردم، دومین از مرحله طرح آرامش در سطح شهرستان اجراشد.

وی افزود: در این طرح 4روزه که به طور ویژه و ضربتی و با همکاری سایر یگان های انتظامی در سطح شهرستان به اجرا در آمد، بازرسی از مخفیگاه سارقان معتاد و پاکسازی نقاط آلوده و اماکن مخروبه همچنین جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار قرارگرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: در قالب این طرح علاوه بر اجرای 40 مورد حکم بازرسی از مناطق آلوده و مخفیگاه های سارقان معتاد، 150 نفر از معتادان پرخطر و سارقان معتاد نیز دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اینکه اجرای طرح عملیاتی "آرامش 2 " در سطح شهرستان به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از جرم یا مشاهده تخلفات سریعا با سامانه 110تماس گرفته تا از این طریق پلیس سریعا پیگیر موضوع شده و از این طریق شما هم در تولید امنیت مشارکت داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه