English

اجرای طرح هدایت آب های سطحی در امامشهر یزد

طرح هدایت آب های سطحی در امامشهر، در سه فاز نهایی و تا یک سال آینده به اتمام می رسد.

اجرای طرح هدایت آب های سطحی در امامشهر یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، رسولی مدیر منطقه یک شهرداری یزد، گفت: طرح هدایت آب های سطحی در امامشهر، در سه فاز نهایی و تا یک سال آینده به اتمام می رسد.

سید علیرضا رسولی گفت: طرح بزرگ هدایت آب‌های سطحی در امام شهر، در فاز اول با تامین اعتبار 50 میلیارد ریال آغاز و عملیات اجرایی آن در این مرحله سه ماه به طول می انجامد.

وی افزود: در این مرحله عملیات لوله گذاری با لوله های کاروگیت با دبی ۶۰۰ (دو خط) و به طول یک کیلومتر در بلوار امام حسین(ع) و میدان حج اجرایی می شود.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین بخشی از روان آب های بالادست از منطقه چهار وارد این منطقه می شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.

رسولی تصریح کرد: به این منظور این طرح در سه فاز تعریف شده است که هدایت روان آب ها از میدان صنعت به سمت بلوار ۱۷ شهریور و در ادامه بلوارهای رسالت، کارگر و حضرت ولیعصر(عج)، میدان حج، خیابان شهید شریف و چهار راه شهدای محمودآباد در صورت تامین اعتبار طی یک سال انجام و این سه فاز نهایی خواهد شد.

وی ضمن تشکر از عنایت شورای اسلامی شهر و شهردار برای تامین اعتبار طرح های مدیریت بحران، افزود: با اجرای این طرح تمامی روان آب هایی که از معابر فرعی امامشهر به معابر مذکور هدایت شده نیز کنترل و در برنامه های آتی این مهم در بلوار جمهوری و بلوار نصر باید به عنوان یکی از محورهای خروجی روان آب های شهری اجرایی شود.​​​​​​​​​​​​​​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه