English

تکمیل یک پروژه فرامنطقه ای به زودی در منطقه یک شهرداری یزد

مدیر منطقه یک شهرداری یزد از تکمیل برخی پروژه های منطقه یک تا پایان سال جاری خبر داد.

تکمیل یک پروژه فرامنطقه ای به زودی در منطقه یک شهرداری یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید علیرضا رسولی مدیر منطقه یک شهرداری یزد به تشریح اهم پروژه های آماده بهره برداری تا پایان امسال پرداخت و گفت: عملیات اجرایی فرهنگسرای بهمن به عنوان یک مجموعه فرهنگی و زیرساختی از سال های گذشته آغاز شده و در پایان امسال به بهره برداری می رسد و غنای فرهنگی شهر میراث جهانی را رنگ و رویی بهتر می بخشد.

وی افزود: فرهنگسرای بهمن واقع در انتهای بلوار شهید نواب صفوی شمالی برای پیشرفت و آبادانی منطقه که جزو مناطق محروم و کم برخوردار شهر میراث جهانی یزد محسوب می‌شود، ایجاد شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد تصریح کرد: این مجموعه در مساحت ۳۰ هزار متر مربع شامل ساختمان فرهنگسرا با زیربنای ۴۳۰۰ متر مربع، سه زمین ورزشی رو باز، پارک و مسیر دوچرخه سواری‌ است.

رسولی در ادامه با اشاره به طرح های ارتقای فضای شهری، گفت: بازپیرایی بوستان دانش در خیابان پانزده خرداد و بوستان بانوان به عنوان بوستان وحدت در امامشهر تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی همچنین بهره برداری از بلوار شهیدان حاج مهدی، بلوار شهدای امیرآباد و بلوار شادمان در محله کمتر توسعه یافته صدرآباد را از پروژه های عمرانی در خصوص احداث معابر عنوان کرد که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به نقل از روابط عمومی، گفتنی است ایجاد روشنایی بلوار سید محمد کاظم طباطبایی در امامشهر، بلوار شهدای امیرآباد، بلوار شهیدان حاج مهدی و ساماندهی محوطه و میدان دروازه قرآن و بلوار جمهوری به عنوان یک محور ورودی از دیگر پروژه هایی بود که تا پایان امسال و به مناسبت دهه مبارک فجر و نوروز ۱۴۰۱ آماده بهره‌برداری است.​​​​​​​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه