English

سرمربی تیم شهداب یزد پس از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران بیان کرد؛

تمام تمرکز تیم والیبال شهداب یزد برای دور برگشت است

سرمربی تیم شهداب یزد پس از بازی در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، گفت: تیمی که مقابل شهداب بازی کرد به اعتقاد من جایگاهش هشتم جدول نبود و با این کیفیت و بازیکنان متعدد ملی‌پوش می‌توانست در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار گیرد.

تمام تمرکز تیم والیبال شهداب یزد برای دور برگشت است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد، مرحله یک چهارم نهایی سی‌وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از امروز (یکشنبه 30 بهمن) به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد که تیم شهداب یزد در اولین دیدار این مرحله از رقابت ها موفق شد سه بر یک حریف هم استانی خود را شکست دهد.

در نخستین مسابقه این مرحله تیم شهداب یزد به مصاف ایفاسرام اردکان ‌رفت و سه بر یک حریف خود را شکست داد.

سرمربی تیم شهداب یزد در ارزیابی این دیدار گفت: به هر دو تیم به ویژه شهداب یزد خسته نباشید و تبریک می‌گویم که برای این بازی جانانه جنگیدند و نتیجه مطلوبی کسب کردند.

محمدرضا تندروان تصریح کرد: این دیدار یک رقابت میان تیم‌های اول و هشتم جدول نبود، تیمی که مقابل شهداب بازی کرد به اعتقاد من جایگاهش هشتم جدول نبود و با این کیفیت و بازیکنان متعدد ملی‌پوش می‌توانست در جدول در رده‌های سوم و چهارم قرار گیرد.

وی تاکید کرد: می‌دانستیم که بازی سختی مقابل این تیم داریم، تیم حریف ست اول و دوم شهداب را تحت فشار قرار داد اما شرایط بازیکنان در ست سوم و چهارم مطلوب‌تر شد و توانستیم این مسابقه را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم شهداب یزد ادامه داد: از آغاز بازی با سرویس‌هایی که زدیم توانستیم نتیجه را کنترل کنیم و در ست چهارم کیفیت بازی ما بر شرایط تاثیر گذاشت. اما این فقط یک بازی بود و به اتمام رسید و یک بازی دیگر در روز سه‌شنبه داریم، کل مجموعه شهداب برای بازی پس فردا مقابل تیم ایفاسرام تمرکز خواهند داشت. هیچ تمرکزی بر دیدار های مرحله بعد نخواهیم داشت و فقط به بازی دور برگشت فکر می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی