English

بسته خبری پلیس یزد از تشریح عملکرد برخورد با جرایم تا طرح تشدید برخورد با سارقان و مالخران

نیروی انتظامی استان یزد از اجرای طرح تشدید برخورد با سارقان و مالخران در کل استان خبر داد همچنین عملکرد در برخورد با جرایم در یزد تشریح شد و پایان زورگیری زوج زورگیر با دستگیری پلیس و... را در این بسته خبری می خوانید‌.

بسته خبری پلیس یزد از تشریح عملکرد برخورد با جرایم تا طرح تشدید برخورد با سارقان و مالخران

به گزارش خبرگزاری موج یزد، فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری 24 سارق و کشف 52 فقره سرقت توسط ماموران پلیس شهرستان یزد خبر داد.

 

تشریح عملکرد پلیس یزد در برخورد با جرایم

سرهنگ سعید زینلی در این خصوص گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و برخورد با جرایم از اولویت های اصلی و مهم پلیس شهرستان یزد است.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ها و یگان امداد در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و آسایش و آرامش شهروندان، طرح مبارزه با سرقت را با اولویت کاهش کنترلی سرقت در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس، طی هفته گذشته 24 سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر که متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 52 فقره سرقت در سطح شهر یزد اعتراف کردند.

زینلی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده روانه دادسرا شدند خاطرنشان کرد: طرح های مبارزه با سرقت با جدیت ادامه دارد.

وی اظهار اشت: شهروندان، هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت را جدی گرفته و پلیس را در راه مبارزه با سرقت یاری کنند.

اجرای طرح تشدید برخورد با سارقان در یزد

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح تشدید برخورد با سارقان در یزد خبر داد.

سردار" عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: به منظور افزایش خدمت رسانی به مردم شریف استان، در برنامه ریزی صورت گرفته طرح عملیاتی تشدید مقابله با سارقان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به روزهای پایانی سال و با تدابیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به منظور حفاظت از حقوق مردم و ایجاد فضایی نا امن برای سارقان، طرح ضربتی تشدید مبارزه با سارقان با هدف مبارزه مقتدرانه با سرقت از ظهر امروزهمزمان با سراسر کشور در استان یزد به طور ویژه اجرا خواهد شد.

سردار بهدانی فرد با اشاره به اثرگذاری همکاری خوب مردم  با پلیس و رعایت نکات ایمنی که منجر به کاهش وقوع سرقت  شد، تاکید کرد: نقش مردم در تامین امنیت بسیار با اهمیت است.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان  ضمن تشکر از همراهی و همکاری آحاد جامعه با طرح ها و برنامه های پلیس از عموم مردم، مسئولان دستگاه ها، نهادها و خبرنگاران رسانه های گروهی خواست با مشارکت در این طرح به هرچه بهتر اجرا شدن آن و ارتقای روز افزون امنیت در استان کمک کنند.

گفتنی است نتایج اجرای طرح تشدید برخورد با سارقان از طریق رسانه های گروهی به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران در "ابرکوه"

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: همزمان با سراسر کشور اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران اموال مسروقه با تاکید بر دستور فرمانده انتظامی استان یزد در شهرستان ابرکوه به مرحله اجراء گذاشته شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حسن حسینی اظهار داشت: در راستای تدابیر سردار"بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد طرح ویژه مبارزه با سارقان، مالخران به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: این طرح در شهرستان ابرکوه با به کارگیری اکیپ های گشت پلیس آگاهی و پیشگیری به صورت محسوس و نامحسوس و با به کارگیری ماموران مجرب اجرایی شد.

سرهنگ حسینی ضمن هشدار و برخورد قاطعانه با سارقان و بر هم زنندگان نظم و امنیت، تصریح کرد: مبارزه با سرقت همواره از اولویت‌های ماموریتی این شهرستان بوده است و از شهروندان درخواست می‌کنیم با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها و آموزش‌های همگانی پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران در مهریز

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز اجرای طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ وحید احمدی، اظهار داشت: پلیس شهرستان مهریز بنا به تدابیر فرمانده انتظامی استان یزد در راستای مبارزه با سارقان و مالخران را به مرحله اجرا درآورد.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی ماموران انتظامی شهرستان در عملیاتی منسجم این طرح را اجرا کردند.

سرهنگ احمدی ضمن هشدار و برخورد قاطعانه با سارقان و بر هم زنندگان نظم و امنیت، تصریح کرد: مبارزه با سرقت همواره از اولویت‌های ماموریتی این شهرستان بوده است و از شهروندان درخواست می‌کنیم با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها و آموزش‌های همگانی پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

اجرای طرح مبارزه با سارقان ومالخران اموال مسروقه در "خاتم"

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: همزمان با سراسر کشور اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران اموال مسروقه با تاکید بر دستور فرمانده انتظامی استان یزد در شهرستان خاتم به مرحله اجراء گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی رضا صادقی" اظهار داشت: در راستای تدابیر سردار"بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد طرح ویژه مبارزه با سارقان، مالخران به مرحله اجراء در آمد .

وی افزود: این طرح در شهرستان خاتم با 7 اکیپ شما پلیس آگاهی، پیشگیری، اطلاعات و عوامل کلانتری شهرستان به صورت محسوس و نامحسوس و با به کارگیری ماموران مجرب اجرایی شد .

سرهنگ صادقی ضمن هشدار و برخورد قاطعانه با سارقان و بر هم زنندگان نظم و امنیت، تصریح کرد: مبارزه با سرقت همواره از اولویت‌های ماموریتی این شهرستان بوده است و از شهروندان درخواست می‌کنیم با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها و آموزش‌های همگانی پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

اجرای طرح مبارزه با سارقان ومالخران اموال مسروقه در "اردکان"

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: همزمان با سراسر کشور اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران اموال مسروقه با تاکید بر دستور سردار"بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد در شهرستان اردکان به مرحله اجراء گذاشته شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اکبر شفیعی" اظهار داشت: در راستای تدابیر سردار"بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد طرح ویژه مبارزه با سارقان، مالخران به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: این طرح در شهرستان اردکان  با 9 اکیپ گشت به صورت محسوس و نامحسوس و با به کارگیری ماموران مجرب اجرایی شد.

سرهنگ شفیعی ضمن هشدار و برخورد قاطعانه با سارقان و بر هم زنندگان نظم و امنیت، تصریح کرد: مبارزه با سرقت همواره از اولویت‌های ماموریتی این شهرستان بوده است و از شهروندان درخواست می‌کنیم با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها و آموزش‌های همگانی پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

تداوم اجرای مقتدرانه طرح تشدید مبارزه با سرقت در یزد

فرمانده انتظامی استان از تداوم اجرای طرح مقتدرانه سراسری مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان خبر داد.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد"  بیان داشت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور، از روز سه شنبه گذشته عملیات مقتدرانه مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان به صورت همزمان در سراسر کشور و استان یزد آغاز شده است.

وی افزود: پلیس یزد با تمام توان و تجهیزات و نیروی انسانی در اختیار دارد طرح را با اولویت پاکسازی محلات آلوده به جرم، دستگیری سارقان و مالخران ادامه خواهد داد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در مدت اجرای این طرح روزانه تیم های مشترکی از پلیس های تخصصی در مرکز استان و شهرستان ها اقدام به پاکسازی محلات آلوده به جرم می کنند.

انتظامی استان یزد با بیان اینکه کارکنان و فرماندهان انتظامی در همه یگان های انتظامی در سطح استان در اجرای این طرح  همکاری و مشارکت دارند افزود: ایجاد ناامنی برای شهروندان به خصوص سرقت از خطوط قرمز پلیس بوده و با کسانی که اقدام به چنین جرایمی نمایند بدون مماشات برخورد قانونی خواهد کرد.

 

پایان زورگیری زوج زورگیر در یزد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 زورگیر در یزد خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد، بیان کرد: به دنبال مراجعه حضوری شخصی به کلانتری 11 شهید چمران یزد مبنی بر زور گیری از وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات، ماموران با استفاده از شگرد های خاص پلیسی، 2 متهم را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: سارقان که زن و شوهر می باشند تاکنون در بازجویی های پلیسی به چندین فقره زورگیری اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه با اعلام این مطلب که اخلالگران در نظم و امنیت عمومی زیر ذره بین پلیس هستند، خاطر نشان کرد: برای این افراد هیچ حاشیه امنی در استان یزد وجود نخواهند داشت.

 

سوخت قاچاق در "یزد" توقیف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف 60 هزار لیتر "گازوئیل" قاچاق در شهرستان خاتم خبر داد.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و سوخت، ماموران انتظامی شهرستان خاتم  کنترل خودروهای نفتکش در محورهای مواصلاتی را مدنظر قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خاتم  با همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان 2 دستگاه تریلی نفتکش "هوو" را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : ماموران در بازرسی از نفتکش ها 60 هزار لیتر "گازوئیل" قاچاق فاقد اسناد و مدارک قانونی را در محور هرات - شهربابک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه در این خصوص 2 متهم که قصد انتقال این محموله سوختی از اصفهان به جنوب کشور را داشتند دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: محموله سوختی کشف شده تحویل شرکت نفت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه