English

معاون استاندار کردستان:

پیشرفت های علمی کشور با تلاش جوانان رقم خورد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: توسعه و پیشرفت علمی کشور مرهون تلاش جوانان است و آینده‌ امیدبخشی را در ابعاد مختلف ترسیم کرده است.

پیشرفت های علمی کشور با تلاش جوانان رقم خورد

به گزارش خبر گزاری موج کردستان، عبدالله رشیدی‌پور روز سه شنبه در مراسم اختتامیه همایش «پویش پیامکی رویش جهادی» که به مناسبت هفته جوان و به میزبانی جهاد دانشگاهی کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: جوانان بزرگترین منبع نیروی انسانی کارآمد و سرمایه اجتماعی هستند که در پیشرفت کشور نقش ویژه‌ای دارند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ نسلی به اندازه جوان نمی تواند در ترسیم آینده کشور کارساز باشد، گفت: وجود مشکلاتی نظیر بیکاری بر سر راه جوانان قابل انکار نیست ولی نباید اجازه داد این مسائل دستاویزی برای از بین بردن امنیت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان از شهید کاظمی آشتیانی به عنوان افتخاری برای کشور نام برد و گفت: باید چنین الگوهایی برای جوانان معرفی شوند چرا که بکارگیری دانش و تحصیلات در اعتلای جامعه اهمیت زیادی دارد و این الگوها در این مسیر راهگشا هستند.

رشیدی‌پور حضور و پشتوانه علمی جوانان و نیز چهره های برجسته کشور را عامل خنثی کردن توطئه های گوناگون ابر قدرت های جهان علیه جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: ظرفیت جوانان باید در مسیر خدمت به کشور قرار گیرد.لزوم معرفی ابعاد علمی شهید کاظمی آشتیانی

رییس جهاد دانشگاهی کردستان هم در این همایش اظهار کرد: شهید کاظمی آشتیانی باید به عنوان الگوی علمی جوانان بیش از پیش به جامعه شناسانده شود.

اکبر اسدی با بیان اینکه این برنامه با هدف معرفی شهید کاظمی آشتیانی، موسس مرکز رویان برگزار شد، افزود: شهید آشتیانی تاثیر بسزایی در رشد علمی کشور داشت که با کمترین امکانات توانست بهترین پیشرفت های عرصه علمی کشور را رقم زند.

رییس جهاد دانشگاهی کردستان، تواضع و فروتنی شهید کاظمی را بارزترین ویژگی این شهید بزرگوار در کنار حرکت در مرزهای دانش و علم و کسب جایگاه ویژه برای ایران ذکر کرد و گفت: چنین شخصیت‌ها و شهدای انقلابی توانستند در برهه‌های مختلف افتخارآفرینی کنند و جایگاه ایران را در دنیا ارتقا دهند.

اسدی با بیان اینکه دشمن درصدد تضعیف روحیه خودباوری و اعتماد به نفس جوان ایرانی است، افزود: این راهبرد دشمنان به برکت حضور جوانان کشور در حوزه‌های مختلف به ثمر ننشسته است.

سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان "روز جوان" و از هفتم تا ۱۳ اسفندماه امسال هم به عنوان "هفته ملی جوان" نامگذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه