English

در سالن آزادی شهر سنندج:

کردستان بر سکوی نخست رقابت های زورخانه ای قرار گرفت

رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ایی و کشتی پهلوانی جوانان کشور که در شهر سنندج در جریان بود، تیم کردستان موفق شد در بخش تیمی ورزش‌های زورخانه‌ایی بر سکوی نخست قرار گیرد.

کردستان بر سکوی نخست رقابت های زورخانه ای قرار گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ایی و کشتی پهلوانی جوانان کشور  با قهرمانی تیم کردستان پایان رسید.

 در این مسابقات 17 تیم از 14 استان سراسر کشور در رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ایی و کشتی پهلوانی جوانان کشور حضور یافتند و مسابقات خود را طبق قوانین و مقررات جدید فدراسیون برگزار کردند.

در پایان مسابقات، تیم کردستان با 368 امتیاز با اقتدار عنوان نخست را در بخش تیمی ورزش‌های زورخانه به دست آورد و بر سکوی اول ایستاد، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی نیز به ترتیب با امتیازات 352 و 347 جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش هنرهای فردی، در وزن 80+ کیلوگرم مجید احمدی در مسابقات کباده از کردستان عنوان نخست را کسب کرد، سوران الله‌مرادی در چرخ چمنی و سنگ به ترتیب دوم و سوم شد، شهریار مرادی و محمد عارفی در رقابت‌های میل بازی و چرخ تیز بر سکوی سوم قرار گرفتند.

همچنین در چرخ چمنی، هومن کرباسی دیگر ورزشکار کردستانی مقام دوم وزن 80- کیلوگرم را به خود اختصاص داد.

در رقابت‌های کشتی پهلوانی،  مجید احمدی از کردستان در دیدار فینال وزن 90+ کیلوگرم پیکارهای کشتی پهلوانی جوانان کشور با غلبه بر حریف خود پهلوان جوانان کشور در سال 96 شد.

حسن ناصری، امید نصرتی و شهریار مرادی دیگر کشتی‌گیران کردستانی به ترتیب در اوزان 60، 80 و 90 کیلوگرم عنوان نخست را به دست آوردند و بر سکوی اول قرار گرفتند، هومن میرزایی نیز در وزن 70 کیلوگرم دوم شد.

در مجموع رشته‌های تیمی زورخانه‌ای، هنرهای فردی و کشتی پهلوانی، تیم جوانان کردستان با 206 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، جوانان استان کرمان با 149 امتیاز بر سکوی دوم ایستادند و تیم خراسان جنوبی با 126 امتیاز به مقام سومی بسنده کرد.

رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ایی و کشتی پهلوانی جوانان کشور طی روزهای یکم تا سوم شهریورماه تحت عنوان یادمان پهلوان شهید محسن حججی در مجموعه ورزشی آزادی سنندج برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه