English

استاندار کردستان:

وجود اراضی کشاورزی مشکل اصلی تأمین زمین مسکن ملی در کردستان است

استاندار کردستان گفت: یکی از مشکلات استان در زمینه تأمین زمین مسکن ملی وجود اراضی درجه یک و ۲ کشاورزی است.

وجود اراضی کشاورزی مشکل اصلی تأمین زمین مسکن ملی در کردستان است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی کوشا روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن کردستان در سنندج اظهار کرد: طرح ملی مسکن موضوعی ملی و یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم است که باید همه مجموعه‌ها پای کار بیایند و عزم همگانی برای تحقق این مهم در بین نهادها، دستگاه‌ها و مسئولان باشد.

وی افزود: یکی از مسائل موجود در زمینه اجرای مسکن ملی بحث ثبت نامی‌هاست چرا که اگر ثبت‌نام از متقاضیان انجام شود و برنامه‌ای برای برای تأمین زمین نداشته باشیم توقع برای متقاضیان ایجاد شده و زمینه نارضایتی مردم فراهم می‌شود.

استاندار کردستان اذعان کرد: یکی از مشکلات استان در زمینه تأمین زمین مسکن ملی، وجود اراضی درجه یک و ۲ کشاورزی است که موانع و محدودیت‌های قانونی ایجاد کرده و اگر این مانع وجود نداشت علاوه بر مشکل مسکن بسیاری دیگر از مشکلات استان نیز حل می‌شد.

زارعی کوشا به موضوع واگذاری اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی استان به طرح مسکن ملی اشاره کرد و گفت: برخی از دستگاه‌ها همانند جهاد کشاورزی در این زمینه به معنی واقعی پای کار بوده اند و برای دستگاه‌های ی همچون علوم پزشکی نیز که در واگذاری همکاری نداشته اند، پیگیری لازم انجام خواهد شد.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود به مشکل پیش آمده برای پروازهای روزانه فرودگاه سنندج اشاره کرد و گفت: مشکل پروازی استان ربطی به ناوگان هوایی ندارد و مربوط به هندلینگ بود که با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده تجهیزات هندلینگ بروز شده است.

زارعی کوشا افزود: در حال حاضر کارهای مربوط به صدور مجوزهای قانونی برای پروازها در حال انجام است و پس از ان پروازهای استان از سر گرفته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه