English

همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت قائم(عج) انجام شد؛

اهدای ۱۱۰ دستگاه یخچال فریزر به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

مراسم اهدای ۱۱۰ یخچال فریزر به مددجویان کمیته امداد، در هفته احسان و نیکوکاری و همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت قائم(عج)، در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

اهدای ۱۱۰ دستگاه یخچال فریزر به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در هفته احسان و نیکوکاری و همزمان با میلاد حضرت قائم(عج)، با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی، فرماندهان و بسیجیان ادارات کل و دستگاه های اجرایی استان اصفهان، طی مراسمی در گلستان شهدا ۱۱۰ دستگاه یخچال به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد.  

سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی در این مراسم، بیان داشت: سازمان بسیج ادارات با ۵۰۰ پایگاه در سراسر استان و جمعیت ۴۹ هزار نفر بسیجی، در کنار فعالیت های فرهنگی، معنوی، مذهبی و سیاسی در راستای قرارگاه محرومیت زدایی با توجه به وضعیت اقتصادی معیشتی، با همکاری کمیته امداد در تامین اقلام ضروری زندگی نیازمندان مشارکت دارند.  

سردار زهرایی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نیمه شعبان سال۹۹ و شکل گیری کمک های مومنانه، گفت: نهضت خدمت مومنانه از فرمان مقام معظم رهبری برای کمک به تامین معاش نیازمندان شکل گرفت و در حال حاضر در قالب بیش از ۱۲ نوع خدمت در تمام استان ها و شهرستان های کشور درحال اجراست و امروز هم با مشارکت بسیج ادارات ۱۱۰ دستگاه یخچال به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اهدا می شود.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، نیز در این مراسم، با اشاره به اهدای۲۰۰ دستگاه یخچال فریزر طی دو مرحله به مددجویان، اظهار داشت: امسال برای تامین لوازم ضروری نیازمندان، با مشارکت بسیج ادارات و هم افزایی این نهاد، در مرحله اول ۶۳ دستگاه همزمان در سالروز شهادت شهیدسردار قاسم سلیمانی اهدا شد و امروز در مرحله دوم، ۱۱۰ دستگاه یخچال فریزر در قالب طرح شهید رجایی اهدا می شود.  

زارع با تاکید بر اینکه تعامل سازمان بسیج با این نهاد به تامین لوازم ضروری محدود نیست، ادامه داد: بسیج در قالب گروه های جهادی برای احداث و تکمیل مسکن روستایی مددجویان و در زمینه اشتغال با ایجاد پنل های خورشیدی نیز همکاری خوبی با این نهاد دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اظهار امیدواری به ارتقا این تعامل و همراهی همه نهادهای انقلابی با هدف کاهش فقر و جلوه های ویرانگر آن، گفت: رسالت اصلی این نهاد به عنوان یک دستگاه حمایتی در حوزه محرومیت زدایی، زمینه سازی برای استقلال اقتصادی، معیشتی و توانمندی نیازمندان تحت حمایت است و تلاش می کنیم تا وظیفه خود را برای صاحبان اصلی انقلاب که فقرا و مستضعفان جامعه هستند، به خوبی انجام دهیم.   

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه