English

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان :

تا پایان امسال ۷۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان صاحب خانه می شوند

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: تا پایان امسال ۷۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان صاحب خانه می شوند.

تا پایان امسال ۷۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان صاحب خانه می شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی انوری با اعلام اینکه تا پایان سال کلید ۷۰۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان می شود، اظهار داشت: در آذرماه با حضور رئیس کمیته امداد، ۲۸۵ واحد مسکونی از این تعداد به بهره برداری رسید و مابقی در ۱۴ اسفند همزمان با سالروز تاسیس این نهاد تحویل مددجویان خواهد شد.  

وی با تاکید به تامین مسکن مددجویان در روستاها و شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر، ادامه داد: با مساعدت رئیس کمیته امداد و هم افزایی با خیران، برنامه ریزی برای تکمیل ۴۱۵ پروژه در حال احداث نیز تا پایان سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفته است.   

این مقام مسئول به استفاده از ظرفیت خیران و مردمی سازی ساخت واحدهای مسکونی مددجویان اشاره کرد و افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت نیکوکاران و با اعتباری بیش از ۷۶ میلیارد تومان احداث و تکمیل شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان، گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات کمیته امداد و جمعیت قابل توجه محرومان تحت حمایت، از خیران دعوت می شود تا با مشارکت در طرح های احداث و تکمیل منازل مسکونی مددجویان، زمینه خدمت رسانی هر چه بیشتر را فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه