English

همزمان با هفته دولت انجام شد:

افتتاح ۴۲۸ باب مسکن مددجویی در استان اصفهان

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان از افتتاح 428 باب مسکن مددجویی در حمایت از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در استان اصفهان همزمان با هفته دولت خبر داد.

افتتاح 428 باب مسکن مددجویی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع در این مراسم با اشاره به مرحله دوم بهره برداری و تحویل واحدهای طرح مسکن مددجویی اظهار داشت: سهمیه کل کمیته امداد استان اصفهان در طرح تفاهم نامه مسکن محرومان، هزار و 150 واحد بود که امروز در مرحله دوم 428 واحد تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های این نهاد برای یاری رساندن به محرومان در شرایط سخت اقتصادی، ساخت مسکن و مقاوم سازی منازل آنهاست، ادامه داد: در مرحله اول بهره برداری از واحدهای طرح مسکن مددجویی 325 باب مسکن با حضور معاول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به مددجویان واگذار شد.

زارع در این مراسم که به صورت نمادین در شهرستان چادگان برگزار شد، با اشاره به اینکه تفاهم نامه احداث هزار و 150 واحد مسکن مددجویی به صورت سه جانبه بین کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه می باشد، افزود: در شهرستان چادگان ساخت و تحویل 89 باب مسکن از این پروژه در نظر گرفته شده که تاکنون 22 مورد آن تکمیل و امروز به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تقدیم می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان همچنین با تاکید براینکه تحویل مساکن مددجویی نقش موثری بر تثبیت اسکان و عدم مهاجرت آنها به شهرهای بزرگ دارد، گفت: در این تفاهم نامه، مددجویان بر اساس مراحل پیشرفت، از 50 میلیون تومان تسهیلات بهسازی بنیاد مسکن و 80میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد، بهره مند می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی