English

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس خبر داد؛

توزیع ۴۵۰ هزار اصله نهال رایگان در فارس

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس از توزیع حدود ۴۵۰ هزار اصله نهال رایگان در هفته منابع طبیعی در مناطق مختلف این استان خبر داد.

توزیع ۴۵۰ هزار اصله نهال رایگان در فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، منصور رضایی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس با اشاره به هفته منابع طبیعی و آبخیزداری که از ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه امسال با شعار "درخت برای زندگی، با هم بکاریم برای ایران سر سبز-ایران قوی" اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در مجموع امسال یک میلیون و ۱۰۰ هزار اصله نهال در نهالستان‌های منابع طبیعی تولید شده است که از این میزان حدود ۴۵۰ هزار اصله نهال به شکل رایگان در فارس توزیع می‌شود.

رضایی به اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت طی چهار سال نیز گریزی زد و افزود: این طرح از سال آینده در کل کشور اجرا می شود که سهم استان فارس ۲۰ میلیون اصله نهال در سال نخست است که با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی تولید و توسط مردم کاشته می شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس تصریح کرد: توزیع نهال در هفته منابع طبیعی در شهرستانهای استان توسط ادارات منابع طبیعی و در شیراز نیز با همکاری شهرداری شیراز در ۱۴ نقطه به صورت رایگان توزیع می‌شود و نهال‌های آماده شده برای کاشت در این هفته بیشتر از گونه‌های سرو، کاج، زربین و اکالیپتوس است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه