English

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان :

رعایت حال مردم و انصاف، اصل طلایی در کسب و کار است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تاکید کرد: رعایت حال مردم و حرکت بر مسیر انصاف یک اصل طلایی در توسعه کسب و کار و برکت دادن خداوند به کسب و کار است.

رعایت حال مردم و انصاف، اصل طلایی در کسب و کار است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با  کارآفرینان برتر کشور اظهار کرد: در ایجاد فروشگاه های زنجیره ای مهمترین نکته حضور نیروی انسانی کارآمد،متعهد و دلسوز است.

وی با اشاره به اینکه یکی از چالش های امروز جامعه تغییر روزانه قیمت اجناس و کالاها و سردرگمی مردم در تهیه مایحتاج است، عنوان کرد: شایسته است مدیریت های فروشگاه های زنجیره ای علاوه بر کسب سود بخشی هم به مباحث حفظ آبروی دولت و نظام و کمک به هموطنان در قالب مسئولیت های اجتماعی بپردازد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: البته باید دانست در دین مبین اسلام، کاسب حبیب خداوند است، اما روش کسب و کار نیز در این امر مهم است، در کسب و کار نباید دست به هر روشی زد و ساعتی قیمت ها را تغییر داد.

وی متذکر شد: همچنین باید توجه داشت که همه کاسبان مملکت هم دلال نیستند و چه بسیار مردم صادق ، خالص و عبد خداوند که از روش کسب و کار رزق حلال کسب می کنند.

امام جمعه اصفهان افزود: در کارهای درآمد زا باید بسیاری از نکات توجه کرد، فروشگاه های زنجیره ای و کارآفرینان در کسب و کار خود باید بر مسیر رعایت خیر و شر گام بردارند و به نحوی با مردم رفتار کنند که دوست دارند دیگران با آنها رفتار کنند.

وی با تاکید براینکه رعایت حال مردم و حرکت بر مسیر انصاف یک اصل طلایی در توسعه کسب و کار و برکت دادن خداوند به کسب و کار است، بنابراین مدیران و کارآفرینان مطمئن باشند که در صورت کاهش قیمت ها، با افزایش توجه و استقبال مردم جبران خواهد شد.

در ابتدای جلسه مصطفی زاده کارآفرین برتر کشور به تبیین سیاست ها و تشریح اقدامات خود در راستای توسعه کسب و کارهای اقتصادی در سطح استان و توانایی های بخش خصوصی در عرصه اشتغال تاکید کرد.

وی گفت: مهمترین درخواست ما از مسئولین و مدیران شهر و استان این است که اگر دست ما را در مسیر تولید و کارآفرین نمی گیرند، مانعی پیش پای ما نگذارند.

امام جمعه اصفهان 3

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه