English

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس شهرستان آران و بیدگل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی‌اکبر رضایی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی روز ملّی بزرگداشت شهدا در شهرستان آران و بیدگل، بر لزوم ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و مشارکت مراکز آموزشی این شهرستان در تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد.

وی با بیان اینکه سیره زندگانی شهیدان بهترین الگو برای نسل جوان و نوجوانان در جامعه است، تصریح کرد: آموزش و پرورش با توجه به رسالتی که بر عهده دارد می تواند منتقل‌کننده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های  سوم و چهارم بعد از انقلاب باشد.

این مقام مسئول افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راه و سیره امام خمینی(ره) و شهدا، روحیه اعتماد به نفس را در جامعه تضمین و نظام جمهوری اسلامی را در مقابل هجمه‌ها و دسیسه‌های فرهنگی دشمنان بیمه خواهد کرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی که فرمودند «گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست»، خاطرنشان کرد: حماسه مقاومت، ایثار و فداکاری شهیدان ضامن برافراشته ماندن پرچم اسلام است و این الگو‌های معرفت، ایمان و سعادت، کمترین تلاش و وظیفه ما در برابر آن حماسه‌سازان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه