English

فرماندار آران و بیدگل خبرداد؛

افتتاح ۵ پروژه عمرانی در بخش مرکزی و کویرات آران و بیدگل

فرماندار آران و یبدگل بیان داشت: 5 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 114میلیارد ریال در بخش مرکزی و کویرات آران و بیدگل افتتاح شد.

افتتاح 5 پروژه عمرانی در بخش مرکزی و کویرات آران و بیدگل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در ادامه افتتاح پروژه‌های دهه فجر، 5پروژه عمرانی با حضور شاملو معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل، مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان و جمعی از مسئولان این شهرستان با هزینه‌ای بالغ بر 114میلیارد ریال درروستای یزدل، علی‌آباد بخش مرکزی و روستای کاغذی بخش کویرات افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین گفت:  افتتاح ساختمان دهیاری یزدل به مساحت 400مترمربع با هزینه  40 میلیارد ریال و روشنایی بلوار فیض‌آباد به طول 800 متر و با هزینه 5 میلیاردریال  به بهره‌برداری رسید.

رضایی ادامه داد: سامانه پایش تصویری دوربین‌های پلاک خوان نظارتی و امنیتی با هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد ریال توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای یزدل بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل در این روستا به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه نظارت پایش تصویری موجب افزایش توانایی و تقویت عملیاتی مسئولان ذیربط در انجام وظایف محوله در بخشهای امنیتی و ترافیکی و انتظامی می‌شود، گفت: دهیاری و شورای اسلامی علی‌آباد مرکزی شهرستان آران و بیدگل نصب 35عدد دوربین را اجرایی کرده است.

این مقام مسئول افزود: زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت روستای علی‌آباد بخش مرکزی به مقدار 2550مترمربع با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مبلغ 15میلیارد ریال ازجمله این طرحها می‌باشد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: زیرسازی،جدول‌گذاری و آسفالت روستای کاغذی بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال توسط دهیاری و شورای اسلامی این روستا و اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه