English

فرماندار آران و بیدگل :

دهه فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان است

فرماندار آران و بیدگل بیان داشت: دهه فجر فرصتی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی با نگاهی نو به سمع و نظر جوانان برسد.

دهه فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی اکبر رضایی در نشست خبری به مناسبت ایام الله دهه فجر با اصحاب رسانه ضمن عرض تبریک سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین (ع) و گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه بایستی به عنوان فرماندهان جنگ نرم دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر با رویکرد مردم محور و ویژگی های جهاد تبیین با نگاهی نو به سمع و نظر جوانان و ا قشار مختلف جامعه برسانند.

وی با بیان اینکه این برنامه ها با محوریت جهاد تبیین جهاد امید آفرینی، نشاط و جهاد خدمت رسانی به صورت فراگیر اجرایی شود، گفت: در صدد هستیم که این برنامه ها به نحوی اجرا و تدوین شود تا همه اقشار مختلف جامعه بتوانند از آن استفاده نمایند.

این مقام مسئول افزود: از جمله برنامه های ایام الله دهه فجر عبارتند از نواختن گلبانگ انقلاب در صحن انقلاب که اینبرنامه برای اولین بار در شهرستان آران و بیدگل و مشابه سازی صحن انقلاب آستان قدس رضوی، زنگ انقلاب نیز در صحن انقلاب نواخته خواهد شد.

رضایی گفت: همچنین اجتماع بزرگی دهه شصتی ها و نودهی ها در بخش های مرکزی و کویرات با حضور حاج ابوذر روحی برگزار می شود.

فرماندار آران و بیدگل ادامه داد: افتتاح مجلس دانش آموزی با هدف استفاده از نظرات مشورتی دانش آموزان در مورد فرهنگی و آموزشی برای اولین بار در شهرستان آران بیدگل انجام می شود.

برگزاری جشن انقلاب و شادی در منطقه یحیی آباد

رضایی بیان داشت: برگزاری ده شب جشن و اجرای برنامه های متنوع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سه سالن دیگر درشهرستان آران و بیدگل ویژه خانواده های کارگران،ایثارگران،مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ،دانش آموزان و دانشجویان ، قرعه کشی متقاضیان جهش مسکن ملی در شهرهای نوش آباد و ابوزید آباد که در این شهرها به هر نفر یک قطعه زمین و در شهر آران و بیدگل به هر دو نفر یک قطعه زمین واگذار خواهد شد از برنامه های دهه فجردر آران و بیدگل است.

فرماندار آران و بیدگل گفت: برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی در ۲۵ مسجد به عنوان یکی از دستاوردهای ویژه نظام جمهوری اسلامی،برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی،دستاوردهای خدمت ۴۴ ساله در قالب نمایشگاه تطبیقی در خصوص عملکرد یک ساله دولت وقف نظام جمهوری اسلامی ایران، تجلیل از پدران شهدا به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین و روز پدراز مهمترین برنامه های دهه فجر می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه