English

مدیرعامل آبفا مازندران خبر داد؛

افتتاح و بهره برداری از ۲۶ پروژه آب و فاضلاب در مازندران به مناسبت دهه مبارک فجر

مدیرعامل شرکت آبفا مازندران گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 20 پروژه آبرسانی و 6 پروژه جمع آوری فاضلاب با بهره مندی 881550 نفر در سراسر استان افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

افتتاح و بهره برداری از 26 پروژه آب و فاضلاب در مازندران به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بهزاد برارزاده با گرامیداشت دهه مبارک فجر و ابراز خرسندی از افتتاح 26 پروژه آبرسانی و جمع آوری شبکه فاضلاب در سطح استان اظهار داشت: با تلاش و همت کارکنان شرکت بزرگ آب و فاضلاب استان 20 پروژه آبرسانی با اجرای عملیاتی شامل احداث مخازن ذخیره به حجم 1615 متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول 56 هزار متر، اصلاح 159 هزار متر و توسعه 140 هزار متر شبکه و نیز بهسازی 54 حلقه چاه با آبدهی 765 لیتر در ثانیه و نیز خرید و راه اندازی 6 دستگاه دیزل ژنراتور انجام شده است.

وی ادامه داد: برای بهره برداری از این پروژه ها 2850 میلیارد ریال اعتبار صرف شده و با افتتاح از این 20 پروژه آبرسانی 877 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در ادامه با اشاره به بهره برداری از 6 پروژه فاضلاب در روستای اوجا محله ساری، برج بن بابل، دوستگر چالوس و نوشهر گفت: برای اجرای این پروژه ها 353 میلیارد ریال هزینه صرف شده و به زودی 4550 نفر از مزایای این پروژه ها بهره مند می شوند.

وی از آغاز عملیات اجرایی لوله گذاری و احداث آدم روهای فاضلاب در قائمشهر با پیش بینی 100 میلیارد ریال اعتبار نیز خبر داد و افزود: طی این ایام عملیات حفر 5 حلقه چاه در شهرهای نور، رستمکلا، آمل و تنکابن با دبی 205 لیتر در ثانیه و برآورد اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال هم شروع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه