English

استاندار قزوین:

اولویت عمده استان قزوین در حوزه کشاورزی اصلاح نحوه مصرف آب و ارتقاء ضریب آب به درآمد است

استاندار قزوین گفت: اولویت عمده استان قزوین در حوزه کشاورزی اصلاح نحوه مصرف آب و ارتقاء ضریب آب به درآمد است و در این زمینه مجموعه مدیریتی استان برنامه‌ریزی‌های متعددی را انجام داده است.

اولویت عمده استان قزوین در حوزه کشاورزی اصلاح نحوه مصرف آب و ارتقاء ضریب آب به درآمد است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آئین رونمایی از سند الگوی کشت استان قزوین اظهار داشت: استان قزوین در حوزه کشاورزی، دامپروری و بسیاری از موضوعات دیگر حرف برای گفتن دارد و در روزهایی که در حوزه تولید دام و طیور مشکل داریم تلاش فعالان این بخش به صورت مجاهدانه در حال انجام است و باید قدردان این مجاهدت‌ها باشیم. 

وی افزود: بخش کشاورزی و آب از جمله مهم‌ترین سیاست‌ ها و اهداف پیش رویِ استان در حوزه پیشرفت و تعالی اقتصادی استان است که امیدواریم با تدابیر انجام شده بتوانیم در این زمینه قدم برداشته و منجر به ایجاد رشد اقتصادی، اشتغال و تولید غذا شویم. 

اعلایی گفت: اولویت عمده استان در حوزه کشاورزی اصلاح نحوه مصرف آب و ارتقاء ضریب آب به درآمد است که در این مسیر از ابتکارات و خلاقیت ها و همچنین از روال های رایج استفاده خواهیم کرد تا افزایش محصول و بازاریابی در این حوزه محقق شود. 

اسنتدار قزوین1

استاندار قزوین اضافه کرد: اصلاح الگوی کشت یکی از اولویت های اصلی در حوزه کشاورزی و بهره وری از این حوزه است و استان قزوین باید در این موضوع نقش آفرینی مناسبی داشته باشد. 

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: استان قزوین در طرح اصلاح نظام یارانه‌ای کشور تدابیر خوبی را اتخاذ کرد و همراهی فعالان کشاورزی و دامپروری هم بسیار خوب بود و باید از این فعالان حمایت‌های مطلوب تری صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه