English

فرماندار قزوین:

امر آموزش و پرورش در کل حاکمیت موضوعیت دارد

فرماندار قزوین گفت: امر مهمی چون آموزش و پرورش صرفاً در یک وزارتخانه جمع نمی‌شود و نباید آن را در چهارچوب یک وزارتخانه محدود کنیم.

امر آموزش و پرورش در کل حاکمیت موضوعیت دارد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،عباس کاظمی فرماندار قزوین در جلسه گرامیداشت سالروز هفته تربیت اسلامی که با حضور مدیران و معاونان پرورشی مدارس قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به نقش معلمان پرورشی در مدارس تصریح کرد: معلمان پرورشی نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان دارند، گاهی یک جمله و یک نگاه معلم چنان تأثیر عمیقی در رفتار دانش‌آموز برجای می‌گذارد که قابل بیان نیست.

وی خاطرنشان کرد: معلمان پرورشی شناخت خوبی از شخصیت و رفتار دانش‌آموزان دارند و می‌توانند با استفاده از روش‌های تربیتی به ابهامات و سوالات دانش‌آموزان پاسخ دهند و نقش ماندگاری در ذهن آن‌ها داشته باشند.

فرماندار قزوین بیان کرد: «حاج رضا یزان‌پناه» نمونه و مصداق خوبی از معلم پرورشی است که نقش بی بدیلی در محیط تربیتی آموزش و پرورش  قزوین در سال‌های گذشته داشت، می‌توان گفت که خودش در قله تزکیه نفس قرار داشت و هرچه به دانش‌آموزان می‌گفت پیش از آن‌ها عامل بود. طبیعی است کسی که در این مسیر قدم می‌گذارد باید خودش را به شأن الهی و ربانی برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه