English

مدیرکل غله قم:

موجودی انبار کالاهای اساسی قم بیش از ۶ هزار تن است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم با تاکید براطمینان بخش بودن وضعیت تامین و تدارک کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، گفت: درحال حاضر موجودی انبار کالاهای اساسی استان شامل ۶ هزار و ۲۸۷ تُن برنج خارجی و شکر است.

موجودی انبار کالاهای اساسی قم بیش از ۶ هزار تن است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سعید محمدی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم بیان داشت: هم اینک سه‌هزار و ۸۸۳ تُن برنج و خارجی و ۲ هزار و ۴۰۴ تُن شکر در انبار کالاهای اساسی استان موجود است و مجوز فروش یک‌هزار و ۷۸۰ تُن برنج خارجی و شکر برای تنظیم بازار ایام پایانی سال و تامین نیاز صنف و صنعت در قم صادر شده‌است.

وی با تاکید بر این که هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در استان قم وجود ندارد، افزود: به غیر از این برنامه فروش، باز هم اگر بازار استان در ایام پایانی سال و روزهای منتهی به ماه مبارک رمضان به سطح توزیع بیشتری نیاز داشته باشد، مجوزهای لازم را گرفته و این کار را بدون محدودیت انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: وضعیت ذخیره‌سازی گندم در قم نیز مطلوب است و با پیگیری‌های انجام شده همواره برای مصرف چندماه مردم ذخیره گندم داریم، به همین دلیل در ایام پایانی سال که شاهد حضور گسترده زائران در استان هستیم و همچنین در ایام ماه مبارک رمضان مشکلی در تامین آرد برای پخت نان نخواهیم داشت.

محمدی تاکید کرد: در زمینه ذخیره سازی گندم با تلاش صورت گرفته بهترین ارقام گندم وارد مجتمع ذخیره سازی شهید آصف نخعی قم می‌شود و سپس این گندم‌ها توسط پنج کارخانه تولید آرد فعال در استان به آرد با کیفیت تبدیل شده و در اختیار نانوایی‌های فعال در مناطق مختلف قم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به این که کالاهای مورد نیاز استان در بخش‌های مرتبط با اداره کل غله و خدمات بازرگانی به موقع تامین و ذخیره سازی می‌شود بیان داشت: وجود انبار کالاهای اساسی در استان موجب شده تا همواره کالاهای مورد نیاز مردم در بالارفتن سطح کیفیت نگهداری شده و برای توزیع در کوتاه ترین زمان آماده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه